Örebro o annat

Har haft underbar 12 dagar med barnen i Örebro=) Jag önskar att många av dom hemma i Örebro kunde ta sitt pick o pack o flytta upp=) eller iallafall att folk kunde komma o hälsa på mellan varven nu känns de som att det ä upp till mig om man ska ses. Att jag måste åka till Örebro för att de ska bli något umgänge? A jag tycker om att åka till Örebro, men ibland känns de som ett måste för att jag känner nu va de för länge sen vi såg alla där. Nu när jag va hem tänkte jag på det att det är bara Mamma o Emma som kommer hit nu för tiden, känns tråkigt. Visst förstår att folk har sina liv men fyra fem dagar per år går de verkligen inte att få ihop, så man kan åka upp?! tre dagar blir för kort med tanke på hur långt det är hit då blir de ju bara en dag man får ilag med tanke på restiden. Men Men jag kommer fortsätta åka till Örebro, o mycket för att få träffa Meya så man inte missar allt<3

A nog om det, jag o barnen han nog träffa dom flesta <3 vi hade roligt va o red åkte karuseller va på lek o buslandet som va j.vligt stort mot vårat lilla djungelhus =) hahha.. Men kul va de o Matte o Kenneth hade förmodligen roligast där=) Maya o Hampus ville åka dit nästa gång också men då fick inte jag följa med dom ville åka själva med Matte o Kenneth. Tyvärr hade Meya magsjuka dom första dagarna vi va i Örebro så där tappade jag mycket tid med henne=( men han träffa henne två hela dagar iallafall det är jag glad för. Vilken fin underbar lite tjej <3 Att man kan ha så starka känslor för någon som man inte träffat så många gånger men mitt hjärta klappar verkligen för denna lilla tjej och vad glad jag är att hon kom till världen. Precis som mina barn var inte Meya planerad. Men jag tror att det finns alltid ett öde och ingen är lyckligare en jag för mina underbara barn o bästa brorsdotter<3
Robert är en helt fantastisk pappa, han tar verkligen hand om sin lilla dotter och älskar henne över allt annat<3 Jag blir varm i kroppen av att se dom tillsammans<3


Resan till o Från Örebro gick hur bra som hälst ä grymt impad av mina underbara barn=) Maya hon ska flytta till Robert o Becca säger hon=) Hampus vill till Mormor<3 Ja underbara barn med starka viljor=)
När vi åkte hem så va det verkligen med blandade känslor ville verkligen hem men samtidigt ville jag mya mer med "Örebro".

dagar här hemma har varit underbara fin väder o vara ute från morgon till kväll, helt underbart=) igår tog jag o svärmor en stadspromand med BamBam Luna o Bosse det gick över förväntan med BamBam=) han va ganska jobbig första fem min sen gick de bra stundvis va allt annat mer intressant men man kan ju inte kräva för mycket=) haha... Skönt nu att man kan vara på lägderna utan o sjunka i två meter snö=) jag o hundarna har varit ner där varje dag sen jag kom hem=) Dom älskar det=)




Igår kom Theo hit o har sovit här inatt, Mamma Jenny behövde lite barnfri tid o jag ställer gärna upp på en ensamstående mamma om jag kan. =) *Han har sovit här förut men igår gick det över förväntan lätt o lägga honom=) ingen blir gladare en jag o få se framsteg=) han är så himla duktig med allt han lyssnar bra lite bus blir de men de känns mer rätt en fel hade han inte gjort de så kanske han egentligen inte känner sig bekväm här? I
Maya sover hos farmor o antar att hon fortfarande sover, så hon blir nog hemma idag med Hampus vill till dagis så ska lämna han där om en stund sen ska jag ta med mig Theo o gå ut o sola=) han längtar?=) konstigt barn=) hahha.. Men underbart om han tycker de är kul när jag solar=) han lät väll springa runt o göra massa annat?!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0