Trött

Morgonen började med att jag sket i klockan o tog sov morgon, så det blev ingen morgon promenad, det märks jag är skit trött nu. Inge bra.

Nu är de två veckor kvar tills de bär av till Sundsvall med trevligt folk och hundar i massor=) ser fram imot de=) Hoppas Häxan är på humör vilket hon inte var på InOffen. A det märks.=)


Idag blir de en barn dag, Jag har jobbat jätte mycket dom sista 14dagarna, det har blivit väldigt mycket dagis för barnen det märks. Dom är trötta slö o små sura.


Idag har vi varit till skogen jag maya hampus elaine och alla hundar=) vädret va la inte det bästa men vi hade roligt =) BamBam driver Maya till vansinne mellan varven men det lär väll bli bättre med tiden när han får bli större o förstår att man inte kan hoppa o ta alla pinnar maya har=) hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0