Så en våldtäktsman från ett annat land ska vara kvar här?

Läste en artikel igår som gjorde mig rentut jävligt förbannad !!!
Hon skriver för metro och skiver i sin krönika att invandrare som våldtar gör det för att dom mår dåligt? och att vi i Sverige är dumma som skickar tillbaka dom från sitt ursprungsland. som hon skriver att vi skickar dom till döden, ja det är fan inte mer en rätt.
En människa som kommer hit från ett annat land och gör ett brott och spec ett brott så grovt att våldta och förnedra en annan männsika har fan inte något att göra här, för mig är det inte mer en rätt att dom åker ut. Kommer man till ett land och visar på en gång att man inte respekterar landet så har man redan visat att man inte är en värdig medborgare.
Tänk på tjejerna som utsätts för detta? tror att alla dessa tjejer inte går in i rättegång för att få höra att mannen som våldtog dom ska få stanna här i Sverige, Jag själv skulle bli förkrossad om jag blev våldtagen av en invandrar och i rättegång säger dom att människan ska få stanna.
Känns helt sjukt hur en människa kan tänka och tycka som denna människan, vart är världen på väg? 


Här är krönikan
http://www.friatider.se/inte-sa-konstigt-att-invandrare-valdtar#.T2opmpw3l5Q.facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0