Morgonen

Ja nu när de blörjar bli ljusare på morgonen är en sovmorgon bara att glömma straxt innan sju vaknar mina små barn<3 men det för inget var lika pigg själv.=) Jag älskar när Hampus o Maya vaknar sen sitta i soffan o mysa i massor<3 det är kärlek <3 alldeles tyst det enda man hör är Luna som små snarkar lite... Mys på hög nivå, sen efter ett tag här man oftast Hampus mamma nu är jag så hungrig kan jag få lite frukost<3 då ska självklart Maya också ha=)
I morse hade Maya blödigt näsblod för första gången på länge, förut blödde hon flera dagar i veckan, det var så mycket att vi fick åka till sjukhuset för att ta blog prover i armen på henne, men det visade inget konstigt så förmodligen har hon tunna kärl i näsan.
Som tur är så bryr hon sig inte så mycket själv trots att hela hon är blodig, skulle samma sak hända Hampus skulle ha vara rädd och gråta. Han tycker blod är läskigt.

Idag ska jag ta en tur med Häxan och cykeln första för iår, men bra och börja nu så man kan cykla längre sen när all snö på vägarna har försvunnit<3 Ska även cykla med Luna men det blir en kort tur vill se vad hennes rygg tycker om saken har fått höra att cykla i trav tackt ska vara bra så vi får se om det funkar för henne. Det är ett pussel med Luna, eftersom att jag är så rädd att hon ska få ont i ryggen igen så är jag väldigt försiktig med vad jag gör med henne. Men det går framåt och jag hoppas att vi snart ska få till lite muskler på henne så hon blir starkare och kan bära upp sin kropp med bättre hållning<3

I veckan ska jag ta med barnen och åka o bada är tanken, bara jag är ledig som det ser ut nu så är jag ledig nästan hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0