Lilla Maya

Igår lyckades lilla Maya ramla på dagis o slog i pannan fick en bula som en pinngisboll stackarn Nicke åkte in med henne men de va ingen fara som tur va=) hon är som vanligt idag var slö igår men idag är hon på topp men hon fick vara hemma från dagis idag iallafall visste ju inte hur hon skulle vara idag=)
Hampus lyckades också ramla på dagis igår slog i näsan o pannan så han har skrubb sår på näsan o pannan, men va fan barn är barn de ska synas att dom leker=) hahaha..

Igår började klickerkursen på www.k9ability.se/ med Häxan och det var super kul, Sophie är en jätte duktig instruktör jag va jätte nöjd när jag gick hem igår=) de ska bli kul o gå hela kursen tror att häxan kommer älska de=)Hoppas att klickern ska göra så Häx gillar lydnaden mer<3=)  Ska ju även gå Valpkurs med BamBam i april hos Sophie de ser jag fram imot enu mer nu när jag har börjat med Häxan=)

Idag blir de en slappar dag fram till 17.00 då kommer Emilia o vi ska utställnings träna lite inför Lördag=) Längtar som bara den få se vad dom tycker om lilla BamBam=)<3 Ska även ställa Häxan men de är mäst för att komma igång för sönsongen med henne.=) de är 7 staffar som ska ställas så de blir lite konkurans=)

Nehe nu ska jag återgå till städningen som ja höll på med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0