Helgen=)


Häxan tog hem BIR och blev fyra i gruppen<3

DomarUtlåtande:
Trevlig Tik , Mycket bra propotioner, välskuret huvud med bra hinder, bra bett, Fina Ögon, korrekta öron, bra hals, rygg, kors o svans. Mycket välkroppad, välmusklade lår, mycket goda vinklar, tillräcklig benstomme, bra tassar rör sig med bra steg bra päls och färg.

Barnen o Nicke åkte till Kälarne i helgen till Nickes Momma=) dom har åkt massa skoter och bärt en massa ved=) barnen var lyckliga o trött när dom kom hem igår=) verkar som dom haft en super helg dom hade även med sig Luna så hon har gjort skiter debut=)<3 lill fian=)

helgen som kommer ä de jag o barnen som är hemma Nicke ska bort =) de ser jag fram imot bara ha barnen för mig själv en hel helg=) Mys på hög nivå ska de bli=)<3

Ja min helg har varit full med saker att göra Lördagen steg jag upp 06.15 va ut med hundarna gjorde mig sen i ordning för utställning=) de gick jätte bra för BamBam fast det var första gången=) men måste träna på att stå stilla=) hahha... Häxan va inge rolig alls att ställa hon var inte alls på topp va mer intresserad av golvet en mig =! Så ja ska ställa henne i Sundsvall också är hon lika dan där så tänker jag prova en ute utsällning i sommar o gillar hon inte de heller då kommer ja sluta ställa henne tycker hon inte om de så tänker ja inte tvinga henne.. Men de är synd med tanke på hur roligt hon tyckte de var förra året<3




BamBam blev bästa valp med HP, sen tog han hem segern i sin åldersgrupp gick då vidare till BIS där blev han fyra :)♥

Domarutlåtande:
Härlig han valp, som utstrålar styrka o kraft, utom ordentlig proportion, kraft fullt huvud o kinder, bra bett, fina ögon, perfekta Rosén öron, bra hals och rygg bra kors o svans, mycket välkroppad för sin ålder bra vinklar, rör sig med normalt steg, utm benstomme o tassar bra päls o färg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0