Helgen

En underbar helg har det varit =)
Fredan var rätt lugn barnen var trött o jag också för den delen=)
Lördagen spenderade vi först hos grannen sen följde jag o barnen med Elaine Pär o Anders till badhuset, vilket uppskattades av barnen och jag hade nog minst lika roligt=) Hampus o Maya var super duktiga hela tiden vi var på det djupa vattnet nästan hela tiden och dom va duktiga o höll sig ovanför ytan =) även fast dom hade armkuddar så va dom jätte duktiga och hålla igång med benen <3 stolt blev jag=) Hampus läktar tills han ska få börja simskola=)
Men det får bli nästa år när han fyllt fem år=) Vi åkte även stora kanan det var super kul tyckte både Maya o Hampus=) Dom hade blivit stora nu =) gull=) På kvällen va dom helt slut efter massa bad och stojj hela dagen =) Barnen fick sova uppe hos farmor med Thom=)
här hemma blev det fest för hela slanten=) Jag Marcus Emilia Nicke Elaine Pär Foffa o Niklas=) Det va en intressant kväll o natt=) Kul var det=) Gårdagen var en trött dag fick inte mycket gjort var ut med barnen några timmar o skottade på gården och fikade med grannarna=) 

Det har varit en super helg=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0