Härlig Morgon

Barnen väckte mig 07.15 o säger mamma om du sätter på Nicke Nyfiken så kan du sova en stund till sen=) sagt o gjort så fick ja ligga i sängen till 08.30 =) de va välbehövligt idag=) nog för att man inte riktigt sover så är de hur som skönt o bara ligga o göra asbsolut ingenting=)<3

Vet inte ritkigt vad vi ska göra idag Nicke lär vara bakis hela dagen om jag känner honom rätt=) så vi andra fpr roa oss utan honom.....

Nästa helg är de dax o ställa ut BamBam o Häxan på F4 Inoff, ser fram i mot att ställa BamBam se vad han får för kritik =) Häxan ska jag mäst ställa för att dra igång säsongen =)  Nicke Luna o Barnen ska åka till Kälarne då o barnen längtar det är något av det bästa dom veta att åka till Gammel Momma=)<3


Igår va Emilia Sune o Max här så jag o Emilia passade på att träffa BamBam o Max storebror Emil=)<3 kul att de finns tre syskon så nära varandra=)


Påtal om utställning jag har ju aldrig kunnat förstått mig på det trodde aldrig att en hund kunde tycka att det var kul ? har alltid sagt hur ska en hund kunna tycka de är kul att springa i en ring sen ska en okänd människa känna,klämma o gräva i munnen på dom, Men en sak är säker Häxan har visat mig hur jävla roligt en hund kan tycka det är<3 o jag måste säga att jag tycker också att de är riktigt kul=) nu brinner jag mer för lydnaden men Häxan är ingen lydnads hund en så länge vet inte om hon tänkt bli heller=)? Men BamBam har jag stora förhoppningar på=) Fortsätter han så här under träning så kommer han o jag kunna gå långt i framtiden<3 men tror jag måste ta lite hjälp med appoteringen. tänk att de ska vara så svårt?!=)


Ja ne nu ska nog fixa lite hemma o sen gå ut med hundarna en snabbis sen får barnen bestämma vad vi ska göra för här kan vi inte sitta hela dagen, hoppas att dom inte har tänkt de=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0