God Morgon

Va skit pigg o glad när jag vaknade men så klart tittar jag ut o ser storm o en massa snö som flyger runt med det försvann hela mitt goda humör hade massa roliga planer för idag men det funkar ju inte alls o vara ute när varken hundar eller barn vill vara ute, o inte jag heller för den delen, ne de får bli o städa o dona med annat istället vilket enligt mig är skit tråkigt... Nu lyser solen viserligen men det blåser som bara den.. usch... kanske skulle våldgästat någon idag istället orka sitta o bara glo en dag till?? ....

Nu har jag fyra hundar hemme tills på torsdag Bosse är här o bor lite=) hahha.. Elaine är o jobbar , o Ulla har fömodligen börjat löpa så då kan inte Bosse vara med henne så då får man bo här tills Elaine kommer hem igen.. de är inte det lättaste med tre hundar o absolut inte med fyra=) men men de ä bara tre dagar så det ska nog funka bra =) hahha.. Kan man hjälpa så är det självklart för mig att man för de oftast=)


Igår var Hampus en unge som jag trodde jag skulle göra mig olycklig på han var överallt o ingenstans o bråka med Maya som aldrig förr o lyssna inte för fem öre, är inte van att han håller på så han brukar ju i regel vara snäll så fick mig en lite chock men idag verkar det bättre peppar peppar=)

I helgen ska Nicke bort så de blir bara jag o barnen o hundarna=) undrar vad vi ska hitta på =) funderar på badhuset men de ä ju så jävla mycket folk där på helgerna så ja vi får se vad det blir=) kanske bara har en massa mys ute om vädret tillåter=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0