2012

Nytt År Nya Utmaningar=)

Ja året har börjat riktigt bra mår hur bra som hälst och hoppas på ett fortsatt bra 2012=)

Va till Örebro för några veckor sen hur underbart som hälst och hälsa på alla underbara människor<3 saknar <3 kan ni inte flytta upp? snälla<3?=))

Mina underbara barn växer så de knakar och Maya är i en period då hon några gånger om dagen är väldigt billig men sekunden senare sitter jag o garvar för är det något Maya kan så är det o roa mig=) hon har klockrena kommentarer för sig hela tiden=) hon äger mig ganska ofta=) hahha... Hampus han är rätt lugn nu han vill mäst bara vara ute i skogen eller sitta hemma o spela eller titta på film.. dagis är inte det bästa han vet längre men han går om han måste=) hahha..

Sen har jag införskaffat mig en lite staffe kille tror ingen missat det men iallafall=) lilla BamBam är en underbar lite kille som jag skaffade som sällskap till Häxan och jag ångrar mig inte en sekund jag tror jag hittat min Lydnads hund han är jätte duktig uppmärksam och vill så mycket<3 det gillas=) Häxan är nöjd med honom nu när han har lugnat ner sig lite o inte biter i henne hela tiden, hon säger ju inte ifrån till honom så hon var hårlös på bröstet ett tag:) tokiga hundar=) Vi har även nu mera Luna hemma <3 de funkar jätte bra mellan alla tre håller på o bantar Luna för tillfället o lär hålla på ett tag till men det går framåt=) Skönt men en lugn hund hemma måste jag säga=) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0