En Tår

Satt o tittade på massa gamla bilder eller gamla o gamla från september o fram till jul typ o fick syn på en bild på Häx o Saga då kom tårarna, Usch va jag saknar den gamla taxen helt omedvetet tydligen`? har kännt ibland att de hade varit mysigt o få hem henne men inte så jag har blivit ledsen men bilden gjorde att tårarna rann. Älskade bästa Saga<3


Helgen har varit lugn har jobbat fredag lördag o idag har jag o barnen varit utan pappan=) Så vi var först till Mia o drack kaffe, där blev Hampus kvar över natten=) Lyckliga grabbar när dom får sova ilag Hampus o Jason=) Efter jag o Maya hade gått så fick jag ett sms av Sandra att de fans fika så jag o maya gick dit o fika en sväng sen har vi tvättat o varit på fotbolls plan o lekt med BamBam o Luna=) Häxan är på "sommarbete" med Elaine o Bosse i Kövra=) 

Har massa längtan efter SOL O VÄRME??!! va fan igår snöa de här? 2Juni? hm ?=) men ja de kommer väll snarast hoppas jag=)

Maya skulle absolut inte sova när ja la henne de va alla möjliga ursäkter till varför fröken skulle vara vaken, Luna la sig hoss henne o sen tog de 5min så sov barnet=)<3 en riktig Nannydog<3



Längtar så efter min bästa Meya<3 O efter mina syskon<3 hoppas dom kommer o hälsar på i sommar allihoppa skulle vara så mysigt o få ha dom här i några dagar <3 Få ha lita familj här de är aldrig fel med tanke på att jag inte har de här elle jo hampus maya o nicke o hundarna med syskon mamma pappa o.s.v o mina underbara vänner som man haft i tio år o mer saknar jag också här har man ju ingen o tala minnen med o sånt ingen som vet hur jävla roligt jag hade i mina bästa år =);)


I sommar blir de en resa till Örebro o förhoppningsvis en sväng till Dalarna<3 Vi ska även till Kuggnäs=) FAn vad ja lääängtar=) <3 Fråga Hampus o Maya om dom ville åka till leksand o bada eller kanske en stor djurpark får till svar vi vill åka till mormor Lena o kusin Meya<3=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0