Hur kan människor vara så grym?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15081478.ab

Tjejen är 30år o hela livet ä förstört, 7 män våldtog henne i drygt tolv timmar dom skrattar jublar klappar händer. Hur kan människor vara så grymma? hur kan människor bli så äckliga sjuka ? Jag önskar ibland att de fanns något som hette totyr straff. Det hade varit mer en rätt att dom blev plågade under 6år för att sedan bli skickade till sina hemland. Varför inte högga kuken av dom? vem vet vad dom gör när dom kommer ut? Ska någon mer tjej få sitt liv förstört?  Jag blir ledsen arg o förbannad varje gång jag läser om våldtäkter o hur fan kan folk säga till den här tjejen du va med på det du ville du får skylla dig själv, hur fan kan de vara hennes fel? varför ska hon skylla sig själv? Dessa människor som häver ur sig sånt är fan inte mer värda en männen som gjort henne så illa. Jag KRÄKS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0