Sundsvall

Underbar dag idag blå himmel o SOL=) lite synd att jag ska jobba kvällen men men pengarna måste in=)
De blir en skogspromenad efter att jag har lämnat barnen =) <3 känns tråkigt att dom ska på dagis idag och i morgon jobbar dag i morgon så kommer knappt se dom tåget mot sundvall går 16.45 i morgon o jag hämtar dom 15.30 =( Men men kommer ju ha en rätt lugn vecka nästa vecka så får vara med dom då=)

Ser fram imot helgen i sundvall =) Kan bli intressant ose vad BamBam o Häxan får för omdömmen=) med tanke på att det 65 Staffar på lördagen o 81 eller 83? staffar på söndag =) ska bli kul o se alla underbara staffar=) lite synd är det att valpklasserna på söndagen fick byta dommaren hade varit kul o visat BamBam för den dommaren som skulle varit men ja jag förstår att det inte riktigt går ihop sig med tanke på hur många staffar de blev=) men kul att intresset är så stort från staffe ägarna=)
Ska börja små packa idag så de mästa är klart tills i morgon så slipper jag stressa med det i morgon=)


Vill åka till Örebro snart med barnen dom tjatar om mormor Lena nästan dagligen nu så tror det är dax snart=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0