Vilken underbar dag=)

Barnen vaknade 9 i morse skönt=) jag var vaken innan dom =) Finns inge bättre en att vakna till lite innan barnen vaknar=) käkade lite frukost sen gick vi ut vid tio trodde de skulle börja regna så vi skynda de oss men när vi gick in vid tolv hade de inte kommit något regn en =) så vi hade ju inte behövt skynda oss =) men a de var kul iallafall=)  stekte lite pannkakor när vi kom in uppskattat av Maya iallafall=) Hampus åt typ ingenting.. men somnade iallafall=) skönt de=) somnade halv ett o vaknade halv 4... jag slumrade till en stund jag med.. =) när dom vaknade busade vi alla fyra jätte mycket=) sen blev de att göra mat kyckling o pommes=) mycket gött=) sen drog ja på barnen kläder o gick ut Nicke putsade fönster o städa som fan=) duktig man jag har=)

ne nu ska jag tala med svärmor=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja man får tänka positivt! jag ger inte upp! men det är tufft med all väntan..

2010-05-24 @ 20:57:37
URL: http://minova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0