Trött

I Lördas va jag Nicke Ida o Chrille ute o festa lite eller inte så lite blev ganska jätte mycket... men kul som fan var de=) Känns tråkigt att Ida ska flytta men man må följa sitt hjärta... tack Amanda Henke o Emilia för att ni var barnvakt=)<3

Söndan va en stor dimma fram till två typ=) men får skylla mig själv men de var värt de=)

Igår va både jag o Nicke hemma de var jätte mysigt=) två veckor kvar sen är jag inte mamma ledig längre=( men ja nån gång må man börja=)) bara att gilla läget..

trött är jag idag.. varför vet jag inte riktigt gick upp halv 8 då hade inte barnen vaknat en.. ganska skönt=) sen vid 8 va de upp med dom så vi fick äta frukost o klä oss innan dagis... lagom när vi kom ut öppnades himlen o de började spö regna så både jag o Mia va dyngsura när vi kom fram så de var bara att gå hem byta kläder sen til gläntan=) jätte mysigt=) sen när de var dax att hämta Hampus o Jason så började de så klart spö regna igen=)!? otur... sen har vi inte gjort allt för mycket va ute o cykla med diva en sväng.. o så har vi haft Robin o AC på besök=) jaha nehe nu ska jag nog ta o ta en dusch... I morgon blir de bad för mig o Maya=) kommer bli jätte kul=) Ja o Mia ska gå dit om de är fin väder så de hoppas jag verkligen att de blir=)



Maya hemma hos Henke o Amanda med jätte hunden=)


Hampus i Henkes solbrillor=)

Hampus o Maya<3

Nelly o Hampus=)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0