Hoppsan

har glömt bort att de finns något som heter blogg tror jag=)

de händer mycket här=) Maya går hur mycket som hälst Hampus pratar väldigt mycket=) så mysigt tycker jag man blir nästan lite brydd i mellan åt=) <3<3

Har haft Ida o Robert här=) de var helt underbart att ha dom här=) Robert va här tor-sön o Ida tor-mån=) va ute på fredan =) o så va dom ute med Nicke på lördan=) dom hade haft kul då också=) de var så skönt att ha dom nära=) umgås o tala om allt o inget=) de gillar jag=)

Ska eventuellt åka ner till Robert med Henke Amanda Affe Nicke den 24juni men de hänger lite på barnvakt o sånt.. så vi får se om de går i lås... Känns inte som att både jag o Nicke kommer kunna åka men jag håller på hoppet vore jätte kul att göra något tillsammans för en gångs skull... men ja barnen blir ju stora nån gång också så vi får kanske ta igen allt då...


Maya har ni fått eget rum=)) Underbart=) sover så mycket bättre o Maya också för den delen=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0