Trött vecka?

Hela den här veckan har jag varit super trött på morgon verkligen så där att jag kännt mig helt nockad?! mycket konstigt... de håller i sig i vanliga fall kan jag vara trött men piggnar till o är på topp när ja går upp ur sängen.. men ne inte denna vecka... gick upp för en timme sen endå är jag super trött fortfarande... hm...

Jobb idag 10-15 =) hoppas de går bra... jobbigt om jag gör bort mig..... men a dom verkar himla bra där borta så de kanske inte är hela världen om jag gör bort mig lite... När ja kommer hem därifrån blir de att leka med barnen så mycket jag hinner för sen ska jag iväg till amanda o henke o dricka lite öl för att sen åka o bowla=) raymond o Jesscia ska också med=) de kommer bli kul.. =)

Va på stan igår med Hampus Emilia hade Maya.. köpte en mössa o ett pannband till Hampus blev de något mer? ja just de köpte alvedon till barnen för den va nästan slut.. jag ser allltid till att de finns hemma barnen blir ju sjuk när man minst anar de... så ja jag tycker de ä bra att de finns hemma =)... va o hälsade på Ida o hon följde med till Macdonlads o åt med oss..=) Hampus tycker de är super gott =) dock har vi ätit där två gånger på loppet av en vecka nu... haha... mycket knepigt vi som så sällan äter ute... =)   efter stan så åkte jag till willys o ÖB o ja de vara ganska tungt att köra vagnen o ha tre påsar som var tung men ja får skylla mig själv... o hem kom ja ju iallafall=)    kollade på film igår med EMilia efter de gick ja o la mig... va helt slut=)


Nehe hm undrar om man ska ta o göra lite frukost ..! orkar inte egentligen.. men ja jag må äta annars orkar jag varken ta hand om barnen eller jobba...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0