Tiden

Tiden bara springer iväg... tyckte att jag nyss skrev i bloggen men ack så fel...

Introt på macdonalds gick jätte bra =) hade en super bra handledare som var enkel att vara med..=) hon förklarade allt jätte bra..=) har sån jävla tur nu .. se hur länge de har tänkt att hålla i sig=) som de ser ut nu jobbar jag sex helger på raken dock inte alla fred-sön men någon av dagarna jobbar ja i sex helger..=) har tagit extra..=) så dom är inte dum med mig o låter mig jobba jämt=)

Va på intrvju på Jula i Måndas=) jag tror de gick ganska bra iallafall=) skulle få svar till nästa vecka.. bara att vänta o se...


Hampus är riktigt duktig utan blöja=) stolt mamma blir man..=) de har tagit sin tid men jag tror på att ta de lugnt de kommer när de kommer med lite peppning, inget tvång och tålamod=)

ny tele har jag nu också igen=) lämnade in Ainon oså ringde dom upp efter en halv timme typ o sa att jag fick komma o välja vilken tele jag vill för 4000kr ok tänkte jag oså rekomenderade han en samsung nja kände jag lite är ju sony ericsson människa men så tänkte jag va fan dom tre sista jag har haft har bara kronglat så de är kanske dax att bryta trenden o testa en annan tele ... de gjorde jag en samsung S8000 o jag ångrar de inte för en sekund... den är super bra.. =) plus att de kosta 4300=) men dom bjöd på 300=) plus i kanten för THE PHONE HOUSE =)


Har haft en riktigt deppig dag idag? vet inte varför men har bara varit nere typ... usch.. men de blev bättre när Nicke kom hem o lagade mat o grejade på.. de gillas... nu känner ja mig ganska som vanligt... 

Nu kom EMilia så jag ska vara lite social=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0