Sjuk... Usch

i Fredas var jag o barnen hos anneli på förmiddan.=) kul att ses lite... passade på att sova medans barnen sov midda =) med tanke på att jag skulle jobba natt.. de var en ja vad ska jag säga läne helg o en J-vla massa folk fort gick de ... men de känndes bra o jag tror dom andra tyckte de gick bra med tanke på att de var min första natt..=) vid 04.00 slutade jag o började min färd hem till Robin=) stan var helt död såg två människor hörde lite musik här o där från efter fester men annars va de totalt dött... tur att de inte är så långt till Robin från  donken... var lite kusligt att gå där själv... somnade 05.00  tror ja vaknade tolv gick upp klädde på mig o gick till bussen o åkte hem... barnen sov största delen av tiden jag var hemma skulle börja jobba 18.00 igen så åkte 17.15 ... känndes lite jobbigt men va fan jag har ju hela veckorna med dom... =) de var ett himla lugnt pass jag jobbade igår hände mer eller mindre ingenting men gick lära mig att göra rent fritöserna o städa lobbyn..=) de är alltid bra att lära sig ny saker=)

vaknade i morse o mådde inge bra alls usch... feber yr o hosta... =( trodde barnen också var sjuk men ja dom piggnade på sig efter en timme typ så jag vet inte va de var får se hur de är i morgon.... var o sola idag med Anneli de va skönt som bara den..=) brun blev jag =) 

Ska jobba hela helgen som kommer också massa massa timmar = BRA PENGAR=) Fredag jobbar jag 23.00-05.00 Lördag 10.45-15.15 sen från 00.00-04.00... plus att de är personalfest på torsdag så de blir mycket macdonalds i slutat av veckan... försöker få Nicke att ta med sig barnen till sin momma o moffa i helgen... skulle passa super bra jag kommer kanppt vara hemma o så är de ju röd dag på freda så då  blir de inte så kort tid dom blir där... men får se om  han tar sig i väg... =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi gud så lika ni är alla tre :-D raka av dig håret bara ullis så är de på pricken :-D

2010-03-29 @ 13:59:03
URL: http://minova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0