MCD

Va o skrev papprena idag på nya jobbet Macdonalds=) de känndes super bra dom andra som skulle börja va trevliga dom med o chefen gillar jag han har ett öga för detaljer och väldigt omtänksam en av dom andra som skulle börja jobbade 50% på ett annat ställe då sa han bara att han skulle anpassa hennes tider efter de o så sa han till mig att han hade överseende med tanke på att jag hade barn oså..=)    allt känns super bra med de jobbet o de känns som att de kommer bli jätte bra.. bara ja lär mig hur alla hamburgare ska vara o liten sånna saker med tanke på att minnet inte är de bästa=)

När ja kom hem sov Maya Hampus lekte runt med Emilia=) ja gjorde mat på en gång sen va de sänge för Hampus ...när barnen vakna tog ja o dammsög de ville hampus också göra så de fick han=)


gick ut o gick med barnen o Annika o Adam på dan de var skönt att komma ut dock va de ganska kallt..! så de blev ingen lång promenad... men en liten iallafall=)) Maya lyckades slå sig på näsan idag jag fattar fortfarande inte riktigt vad hon gjorde så sa åt henne sen att om hon kom ihåg de hära när hon blir stor måste hon berätta för mig hur hon gjorde... blodet forsade ut hennes lilla näsa.. stackare.. men ja nån gång ska ju vara den första...

Papper i näsan... stackarn de ville ju inte sluta blöda..


Eftermiddan tog ja o Hampus o gick till mia jason nelly o KB ... Jason hade pratat om Hampus massa under dagen så de var bäst att gå dit så han fick träffa Hampus=) trevligt som vanligt dock inte så lång stund...

Hampus ville sova direkt när vi kom hem Maya sov redan... nu ska ja kolla på familjen annorlunda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0