Lite ångest

Va på intervju idag på ett äldreboende här i torvalla allt var jätte fint o personalen verkade jätte trevlig... men ja något är de som inte känns bra med de hela men jag kan inte sätta fingret på de hela riktigt.. ska gå intro tis ons sen skulle hon bestämma om dom ville ha mig o då ska ja också bestämma om jag vill vara där... hoppas de känns bättre efter intron...

eftermiddan va hemsk de ena barnet skrek högre en de andra båda drog i mig båda blev sur för allt ja de var KAOS ... jag höll på att tappa fattningen men ja höll mig på en normal ljudnivå iallafall o försökte stänga av dom så gott de gick men ja sur blev jag o hanterade de hela på en barnsligt sätt =( ångest för de nu.. usch... de var länge sen ja kännde mig så hjärndöd... Tror ja må säga till på dagis om att dom inte ska väcka Hampus tror att de är därför han är så sur dom dagarna han har varit på dagis... ska ju låna en vagn av Emilia så då kan jag ju bara lyfta över honom..... han brukar ju vakna då men då kan han iallafall ligga o dra sig ett tag...

jaha nehe ja ska ta o plugga lite hamburgare tror ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0