Kövra

de gick bra att jobba i lördags han inte riktigt med men tror ingen av dom hade de som krav heller ..=) dom var så snällla som jag jobbade med o dom tyckte att jag hade varit jätte duktig för att vara nybörjare... de känndes skönt att höra... jobbar freda 01.00-04.00 lör 18.00-22.00 =) super bra tycker jag sen jobbar jag varenda helg fram till valborg=)... bra pengar hoppas jag... på tal om jobb skäms som fan har glömt ringa min chef på äldreboendet så de måste jag göra i morgon ... lovade att ringa igår ... hm mycket att göra skulle jag tro... men inte bra att glömma något så viktigt...=(!   Jobbet på Jula antar jag att jag inte får dom skulle höra av sig den här veckan o har inte gjort de så jag antar att de blir ett nej...

på kvällen i lördags blev de alkohol i alla dess sorter o alldeles för mycket=) o bowling.. blev alldeles för full så jag var hemma vid elva o tvär sov=) hahha... men ja de var kul==)

I måndas åkte jag Emilia o barnen till Kövra=)) hade super super mysigt=) svärmor var lika snäll o hjälpsam som vanligt. man blir som ganska bortskämd=).. jag är så glad för att jag har en sån underbar farmor till mina barn hon bryr sig så himla mycket om dom o man ser verkligen hur dom förgyller hennes dagar när dom är i närheten av dom..=)<3

Farmor tvättar Maya=)
läng promenad som blev kort =) Hampus ville inte gå=)

SUper NÖÖjd=)

Hampus huvud syssla i Kövra bära ved=)


Åkte hem igår... båda barnen somnade på bussen=) sötnosar=)

 

idag har de varit ganska lugnt=) unga mammor var ute o gick med Hampus nu på kvällen super mysigt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0