Jobb =)

De har gått super bra att prov jobb på äldreboendet lättare brukare en på förra jobbet  de gör allt roligare bara den saken..  bara att dom kan stå en stund själva gör de 1000gånger lättare... personalen är bra dom försöker hinna med att jobba med brukarna också... de gillar jag=) se om du vill ha mig kvar..=)? idag ringde en super trevlig kille från Jula o fråga om jag inte skulle komma på jobbintervju på måndag=) självklart sa jag=) de bara rullar på nu=) de gillar jag.. men ja väntar fortfarande på ett svar till från ett annat jobb som jag verkligen vill ha ... Hoppas Hoppas kan jag vara lite här o där de gillar jag... lite variation...=)

Nicke var hemma med barnen halv tis o hela ons de hade gått bra=)<3 jag har jordens ångest konstigt men sant jag litar på nicke men något gjorde att jag kunde ha gått hem o gjort allt på mitt sätt... de var lite knepigt. men jag höll mig lvar på jobbet=) tur va de annars hade jag absolut inte fått de...   Intro på Macdonalds i morgon o på lördag de ser jag fram imot=)  Hoppas allt kommer bli så bra som jag tror de kommer bli där=) har pluggat hamburgare men jag får inte in de så jag hoppas att jag får de på dom här två intro dagarna...


Hampus är fortfarande super duktig utan blöja de har hänt två plyckor nu på två dagarna dock va den ena när han satt o var arg på sitt rum den andra så lekte han med Maya o han inte i tid... sötnosen... så kommer han o säger mamma Kiss varmt..=) söööt=) men ja annars har han varit super duktig både inne o ute..=) <3 hade inte tänkte börja ta av han blöjan när han är ute men han vill inte ha den på sig .. jag tänker absolut inte tvinga homom ... o de har ju gått super bra ... <3<3 stolt..=) min lille man börjar bli större o större<3




Maya hon babblar på lärt sig vinka o står mycket själv nu ... rekordet är lite mer en tre min=) sötnosen.. PAPPAS FLICKA inge snack där pappa är allt..=) <3<3<3 fler tänder har kommit... o ja man märker att hon börjar växa till sig... o tänker mer mer logiskt=)

 

oså ska jag ge min MAMMA ett stort hjärta för allt du gör o för att du tänker på oss <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sötnötar! och va duktig hampus är!! måste kännas jätte bra! och maya hon kommer ju snart gå hon :) vad kul att det går bra för dig med alla jobb! det gillar vi :)

2010-03-12 @ 20:20:02
URL: http://minova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0