Hampus duktig

Hampus är super duktig utan blöja=) i onsdags va han utan på dagis o de hade gått jätte bra=) inga olyckor alls... idag va han utan blöja på gläntan de gick super bra de också han sa till när han behövde kissa<3<3 så duktig... han är utan blöja nästan hela tiden nätterna har han blöja o om vi ska ut väldigt länge... tycker de känns som lite överkurs att han ska lära sig ta av sig alla kläder o kissa ute ... ne de får bli till våren de=)

Va till djungelhuset i Lördags jag Nicke Ess o barnen de var jätte kul avslutade de hela på Max =)





Igår kom Robin med Emilias syskonvagn som jag har lånat Hampus har fått för sig att han ska åka vagn hela tiden så ja Emilia var snäll o låna ut sin=) var till djur o kul gården med barnen igår på eftermiddan o de uppskattades mycket av Hampus han har blivit besatt av hästar sen vi var till Emilia o följde med henne till stallet..=) häst Kakka säger han hela hela tiden alltså hästen har bajsat=)

Helgerna går så fort känns som att de blir freda förmidda sen helt plötsligt är de söndag kväll mycket knepigt..

I morgon börjar min två dagarna prov jobbning på äldreboendet känner mig ganska taggad=) se hur de går=) om dom vill ha kvar mig o om jag vill jobba där... de åter står att se=)

Förövrigt är de ganska lugnt här... längtar massor till den 29april då kommer Ida o Bror min<3<3 de ska bli så roligt att träffa dom... <3<3  längtar tills ja ska gå intro på MCD ser verkligen fram imot att jobba där=) så ja hoppas att de kommer bli så kul som jag tror att de kommer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0