Min Dotter Har Fyllt Ett År<3<3<3

ja underbara lilla Maya har fyllt ett år=) i lördags=) <3<3<3 hon fick massa kläder leksaker=)<3 pappret va självklart de bästa av allt=) men ja efter ett tag gick leksakerna hem dom med=) Hampus fick också lite paket två par strumpor o en skatebård (stavning=)?) så han va jätte glad=) Hjälp ett år har de gått sen lill hulda kom o förgyllde våra hjärtan... känns som en evighet sen samtidigt som de känns som att de var här om dagen.?! Mysko hur de kan kännas..<3 HAr kommit underfund med att hon är precis som sin pappa hon kan sova hur som hälst när som hälst...


de ä bara två exempel=)<3


NyKläckt<3 juni 09                           Juli 09<3                                     Augusti 09<3


September 09<3                                october 09<3                                  November 09<3

December 09<3                                Januari 10<3                              Februari 10<3 snaggad=)


Mars 10<3                                        April 10<3                                  Maj 10<3


Juni 10<3 1 År<3  Mammas Älsklings Dotter<3<3<3




i Helgen ska mina barn åka till sin farmor=) Hampus är överlycklig o han tycker nog att de är kul att bara han o Maya ska åka han säger Maya o min JAAAAA=) hahah... sötnosen... SJälv ska jag jobba hela helgen... lite synd hade varit kul att festat lite nu när barnen ska bort men men de kommer fler gånger=)




Kommentarer
Postat av: johanna

herregud! vad tiden går fort, (mellan dina inlägg också.... :) ) Jag kommer säkert inte känna igen Maya när vi kommer upp nästa vecka! pussssss

2010-07-05 @ 14:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0