Jobba

Hampus har fått sig en cykel o gissa om han är glad=) älskar när barnen ser så där överlyckliga ut=) Han är jätte duktig han har inte lärt sig bromsa en men ja de kommer om några dagar tänkte han skulle få cykla lite mer innan jag ska försöka förklara för han hur man bromsar=) nu bromsar han med fötterna=) sötnosen..=))


Nicke har gått på pappaledighet=) o jag jobbar för fullt=) trivs faktist.. med några små irritationer men de skriver jag inget om här.. de har inget med familjen att göra tur de=) skulle vara illa om jag trodde att Nicke inte tog hand om dom o sånna saker.. Sen känns de tråkigt att inte få all den dära tiden med barnen.. men nån gång måste man börja o man vänjer sig nog vid de så småning om.. men jag tar vara på den tid jag har för dom =)  <3

Den 28Juni åker jag till ÖRebro=) ska bli kul att åka bort en vecka=) se vad man ska hitta på då=) ska göra massa kul med Hampus o jag kommer inte åka runt massa vill ni ses så får ni hänga på oss o göra de vi tänkt göra för dagen.. Orkar verkligen inte åka hem för att stressa runt en massa.. så har det varit varje gång jag åkt hem bara en massa stress för att hinna med alla som vill ses... så denna gång blir de lugnt o bara mina o Hampus planer som kommer vara i centrum..=)



Maya har flrmodligen fårr en vagel igen..=( stackaren.. hm hoppas den försvinner fort... ser ut som att hon varit i en boxnings ring=) <3

Jaha nehe nu ska jag gå o ta mig ett bad... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0