Stora tjejen





Barnen vaknade nio idag vilket jag tackade för=) <3 gjorde de vanliga sen va de full rulle lekte som bara den med barnen vet inte vem som va mäst död i slut ändan=) Maya ställde sig mot en låda helt själv sen sköt hon den framåt o gick efter=)<3 stor tjej<3<3 efter allt lekande så va de dax för Maya att sova o Hampus o ja låg o mös i soffan i 20min super mysigt låg o tänkte att om 12dagar blir min älskade son två år vart fan tog dom åren vägen? de har gått så fort..=( men ja de ä bara att acceptera att barnen för blir inte små... även om ja kan tycka att dom kan stanna vid två års ålder o vara där i iallafall i två år=) istället för ett=)  men ja Hampus förgyller mitt liv o har gjort sen han kom.. hans underbara leende hans pussar o kramar vilket jag får i massor nu för tiden förut va de bara när han skulle sova ja fick de=) men nu kommer han o pussar o kramar mig 15gånger om dagen om inte mer=) ja njuter av hans alla framsteg o se hur han utvecklas till en individ... Kommer aldrig glömma när han började gå helt plötsligt va han så stor ...<3 när han började förstå vad man sa gjorde saker man bad han om, gjorde saker utan att man behövde be honom när han blev store bror o han va så stolt skulle hålla henne hela hela hela tiden pussa o krama henne ja o Nicke va inte alls intressant då...=)    de är inte förns nu Hampus o Maya har börjat bli lite ovänner o skäller på varandra Hampus puttar henne ibland men de gör han oftast när hon sitter i gå stolen o hon kör på honom...   tycker de är intressant att se hur dom utvecklas till sina egna personligheter o hur syskon kärleken växer sig starkare ... hur den en är så tror ja på att syskon har ett band till varandra som man inte har till sina vänner...


i morgon ska ja o hampus till Myrviken på dop <3 isabell ska döpas=) ser fram i mot de träffa mina vänner som ja saknar så mycket... har verkligen bestämt mig för att skärpa mig o åka dit mer detta år.. tänker ju så mycket på dom men så blir de aldrig av att man åker dom där fjuttiga 5milen... men ja 2010 blir ändringens år på de=))<3

Om tio dagar åker lilla syster hem .. de kommer bli konstigt att inte ha henne här ... hon har ju varit här sen den 22dec..=)! efter denna månad vet hon precis hur man tar hand om en 7månaders som håller på att få tänder =)) haha... <3 men va fan bra att öva lite=))

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja Adam skriker också när man sätter på vattnet, men de är för han är livrädd :P kniper tag i mig som en liten apunge.

meh.. tur du ha då som får sova till nio! men Adam har faktiskt börja sova till åtta nu :-D skillnad motför kl sex. ska vi gå på gläntan i lag på månda?

2010-01-08 @ 21:53:25
URL: http://minova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0