Party=)

Igår blev de party hos Ida med Julia o Emilia=) de va super trevligt o kul hade jag=) satt o talade massor i vanlig ordning=) skrattade o blev ganska onyktra hela högen=)) halv två fick vi för oss i vanlig ordning att vi skulle gå ut=) hahha kommer till The Rock o Julia kommer på att hon glömt lägget Ida sprang hem till sig o hämta den när hon va tillbaka va hon typ tio i två så då sket vi it o gick till sibylla o käkade lite=) chrille kom dit också=)


Idag kom Nicke o väckte mig vid tolv jag va trött som fan men inte bakis vilket ja tackar för =) har inte gjort allt för mycket idag va på affären o städat köket o lagat mat o badat med Maya de är typ de ja har gjort=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag har prövat allt men han ska upp då, varierar lite men usch.. ja som va van att han ville upp halv 8 ;)

ja du har himla tur, och att som är så lika. fast inget är förevigt så njut :-D

2010-01-25 @ 21:45:26
URL: http://minova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0