fri blöjnatt

Igår när Hampus skulle lägga sig så ville han inte ha någon blöja... sa bara ok han må ju få prova för att lyckas=) dock trodde ja att de skulle vara en sjö i morse med tanke på att vi försov oss o jag vakna inte förns 08.20 så gick o väckte han o de var inte så mycke kiss duktigt=) när ja väckte honom sa han bara kiss =) haha... ja sa jag men du har varit duktig för de är ju bara lite han hade ju inte ens vaknat av de=) in med han i duschen så de inte skulle börja klia sen välling till båda barnen påklädning sen ut o inte fan va de plogat heller trodde ja skulle bli vansinnig Maya skrek i vanlig ordning de va tungt ne fy usch kom fram till slut iallafall.,. svettig va jag... när ja kom hem igen ringde ja östersundsbostäder o jag kan ju säga att jag va inte snäll fråga vart fan plog bilen var o förklarade för dom att om dom ska höjja hyran för att saker som plogning o gårdar ska vara bättre så får dom fan se till att de blir så också... MorrrRrrrRr... han jag talade med var cool lugn o sa bara att han skulle framföra de o att han fick be så hemskt mycket om ursäkt oså sa han men är de verkligen 5cm? ja de är de sa jag han ba jaha ja jag vet ju inte jag är ju i stan.. haha ...


Va o bada med maya igår o Annika o Adam o massa andra vca där med gläntan super mysigt mya är galen i vatten=) gick därifrån till dagis trodde ja skulle dö va så svettig=) haha... gjorde inte så mycke när vi kom hem ... vid 21.00 gick ja till Mia o de va super trevligt satt o talade om allt möjligt=) underbar människa o jag tycker de är super kul att vi har börjat umgås ganska mycket=) trivs i hennes sällskap....

Idag ska ja iväg o handla med Ida o Emilia kommer sen så ska vi baka till kalasen..=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0