..........

Helgen har varit ganska lugn inte gjort allt för mycket... håller på att laga mat nu o sandra har färgat mitt hår...

Känner mig lite depp? har gjort de ett tag men ja jag vet ju varför men vet inte vad jag ska göra för att de ska bli bra? vissa saker får man höra av andra som en helt annan människa egentligen borde säga... är man så blind o inte ser idag vad som är rätt o fel? o inte tänker på vad man säger? hårda ord gör ingen nytta o de är absolut ingen som ler av dom.. snarare tvärtom... a gåta här jag vet men är inte direkt den där som säger så mycket till andra... men ja saker o ting går upp o ner... förhoppningsvis...



Men SOM tur är har man sina barn som man kan glädjas åt när allt annat är tufft o man inte känner sig på topp o undrar vad man ska göra med sitt liv...
Jag vet att dom närmaste 18-19 åren så kommer jag vara mamma på hel tid o förhoppningsvis en jävligt bra mamma<3


Kommentarer
Postat av: Ida

En Underbar mamma! Ullis du är bäst!

2010-01-25 @ 01:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0