2009

Sammanfattning av 2009;

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?

Hm ja jag blev två barnsmamma o allt va de innebär=)

- Höll du några av dina nyårslöften?
hade inge

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
ja de kom några bäbisar 2009 också=)
- Dog någon som stod dig nära?
nej o de får ja vara tacksam för

- Vilka länder besökte du?
Sverige i hela 365dagar=)

- Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
vill ju resa men de blir inte i år heller...

- Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
12/6 då älskade Maya kom<3

- Vad var din största framgång 2009?
Att ja kan säga att jag är en bra mamma o känner mig jätte nöjd o tacksam för hur mitt liv är idag..

- Största misstaget?
att ja inte har åkt till Myrviken mer.. de är ju inte långt men endå tar ja mig aldrig iväg=(

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej, tackar för de

- Bästa köpet?
tv bänken

- Vad spenderade du mest pengar på?
barnen

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Maya<3

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
oj de är några stycken  

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
har nnog varit ledsnare...

- Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt mer på mig själv

- Vad önskar du att du gjort mindre?

tänkt

- Hur tillbringade du julen?
Hemma med Nicke Maya Hampus o Sandra<3

- Blev du kär i år?
de har jag varit i några år nu=)

- Hur många förhållanden?
ett<3

- Favoritprogram på tv?
Mamma till en mödare, desperata hemmafruar<3

- Bästa boken du läste i år?
hm o kommer inte på va den heter

- Största musikaliska upptäckten?
Pass

- Något du önskade dig och fick?
friska barn,

- Något du önskade dig men inte fick?
hm ja de va ju en bok ja önskade mig men den fick jag inte

- Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
gjorde inte så mycket

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja hade kunnat varit gladare

- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
allt

- Vad fick dig att må bra?
barnen, Nicke, alla som varit o hälsat på från örebro, alla vänner här

- Vem saknade du?
saknade mina älskade vänner i Örebro, myrviks borna

- De bästa nya människorna du träffade?

???

- Årets sötaste?
Hampus o Maya utan tvekan

- Årets hetaste?
Jag=)

- Årets största kärlek?
Nicke

- Årets besvikelse?
?!?!?!?!

- Årets bästa?
alla människor ja träffat, alla utflykter, en ny underbar familjemedlem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0