trött son=)

Meningen var att jag o hampe skulle åka till djungelhuset bara han o jag idag men ja ändrade mig med tanke på att vändret har varit underbart o bestämde mig för att ta med mig han o vara ute istället gick o köpte lite mjölk o fika för att sen gå till emilia o göra varm oboy o mackor men när vi kom från affären ville han hem=( tråkmånsen så gick hem o lämnade han gick till emilia själv =) vi tog med oss diva o va ute ett bra tag super skönt Diva va jätte nöjd=)... dock konstigt utan barn men de va ganska skönt=) men av någon konstig anledning står man där endå o tänker de hade varit super mysigt o bra för Hampus o Maya o vara med nu... man är ju lite mamma skadad tror jag=) jag menar Maya hon skriker bara i vagnen skriker om hon får vara på backen eller sitta i mitt knä man ska bara bära henne tycker hon när man är ute .. 11 kilo de bär ja inte om jag inte måste=) Hampus han ville ju vara inne han är ju så pass stor att han kan välja om Nicke endå är hemma... men a man är som man är=) haha.. de blev tacos idag mycket gått första gången sen ja va magsjuka som jag inte mådde illa efter=) Me Like=) 

Hampus sov ingen midda idag så vid fem va han super trött o gjorde allt för att få reaktioner o för att något skulle hända så till slut sa jag till honom att vi skulle sätta oss i soffan så gjorde de o gav han nappen sen tog de 2min så sov han de va så mysigt ... de har inte hänt sen i somras=) <3

Maya hon är precis lika glad som hampus var som liten han är fortfarande glad=) men ja jämförelse=) hon ställer sig upp mot allt nu för tiden har till o med börjat ställa sig mot väggen =) stor tjej... hon har också börjat gå mellan möbler o med möbler.. gåstolen de är favoriten att ställa sig mot o sen gå runt med den o hon är super duktig vet precis hur hon ska göra för att de inte ska gå för fort hur hon ska göra för att svänga på den =)<3 så underbar unge... tänk om hon bara kunde sluta skrika så fort hon ska åka vagn vilken super bäbis de hade varit då.. vet inte hur jag ska göra för att hon ska sluta... har provat tre olika vagnar inget duger... men de kanske blir bättre till sommaren? Hoppas Hoppas....

På Freda ska ja o Hampus åka till Emilia o sova över=) de ser jag fram i mot=) på Lördag blir de fest hos Carro den har jag längtat efter länge<3<3då ska Hampus sova hos sin farmor=) <3 sen åker vi hem på söndan se om Robin kan hämta oss då annars kommer vi hem så sent...

Nicke har haft ja vad ska jag säga städa helg? hahha han har grov städat så duktig=)) han har också hunnit köpa en tele till mig Sony Ericsson Aino ... van en på tradera men hon har inte hört av sig så hittade en på blocket ... så sa AC att han skulle ringa o fråga om telen va kvar oså ... så ja lät han göra de o de hela sluta med att vi fick ge 2200 för den=) den kostar 4000ny=) TAGET=) den är jätte bra dock stänger den av sig ibland så ska lämna in den i morgon...=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0