ser fram imot

Igår var jag överallt kändes de som han vara hos Mia Foffa o Anneli=) o allt de innan middan oså sov ja också där på dan=) haha.=)

Idag har jag inte gjort mycket alls en så länge diskat o tagit undan lite annars har jag mäst suttit rakt upp o ner=) ganska skönt ska jag ju erkänna=) Maya sover som en gris o har gjort sen kvart i elva... så hon borde ju vakna snart tycker jag,,, Emilia kommer om en stund hon skickade sms förut o undrade om ja inte behövde barnvakt=) så tänkte hm ja då kan ja åka o handla,.. så skrev att hon gärna fick ha Maya de ville hon så gärna=) så ska hämta Hampus på dagis vid två sen åker vi o handlar på en gång=) super bra tycker jag=)

Ikväll blir de nog ganska lugnt vad jag vet... Längtar till helgen de ska bli s¨roligt att sova hos Emilia o fest hos Carro=) kan inte blir en bättre helg=))

Idag fyller älskade Svea 2År<3 <3 de går så fort men jag tycker de är jätte kul att Hampus o Svea har växt upp med varandra o jag hoppas dom får fortsätta med det<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0