minne?

nu var de ju snart en vecka sen jag skrev något se om jag kommer ihåg vad som hänt=))

i fredas får jag o  Hampus till Emilia de var så mysigt o trevligt o allt va de kan vara=)) va ner o kolla på hennes häst o där hade dom även kaniner Hampus tyckte dom var roliga..=) Hampus säger nu mera häst kakka=) haha alltså häst bajsa..=) han säger de säkert 100 gånger om dagen=) allt gick jätte bra med läggning han sov hela natten nästan han vaknade en gång när Isabelle skrek o sa mamma jag sa bara a då la han sig ner=) sööt=) på Lördag vaknade vi vid 8 dock var Erika Anders o Isabelle vaknade redan då... o hade varit ett tag... Emilia kom upp straxt efter mig..=) käkade lite frukost sen bar de va mot stan för att lämna Hampus till Nicke blev en sväng till Jysk o Max=) på vägen tillbaka till Emilia hämtade vi upp Sandra=) lämnade av Emilias barn sen duschen o vidare till Kövra=) gjorde ordning oss skulle även hjälpa Carro med förberedelserna dock va hon mer eller mindre kvar så de blev att dricka lite öl istället=) haha.. inge fel de heller=) Kväller var super rolig jag skratta så ja höll på att pissa på mig sex partyt va intressant=)...

Sönda jag trodde att jag skulle må dåligt med tanke på allt jag blandade men ne jag mådde bra =) lite trött bara=) Carro hade köpt billys pizza till frukost de tyckte jag var bra tänkt=) åt en sån=) vid två kom Robin o hämtade mig så for vi hem de var så underbart att komma hem o verkligen få känna att gud vad jag har saknat er o vad jag älskar er =) de lever jag på länge just de dära att känna vad jag saknat allt som är hemma=)

Månda blev de gläntan på dan sen hem gjorde mat la barnen Foffa kom o var barnvakt så snäll=)jag drog på jobbintervju=) för Macdonalds gick dit med en inställning att jag inte brydde mig så mycket om jag inte fick de men när chefen hade presenterat allt så bestämde jag mig jag ska ha jobbet de är ju bara helger o nätter så jag kommer ju kunna göra annat också..=) så ja nu sitter man bara o väntar på svar skulle få de i veckan...

Tisdan så vaknade jag av att hampus skrek mamma klockan va då 03.50 sprang in o då hade han kräkts o de hade han gjort på lörda natten också dock va han Pigg o allt sånt endå så jag kunde aldrig tro att de va magsjuka så ringde o hörde men dom sa också de att de skulle vara konstigt om de var magsjuka dom trodde att de va bakterierna i magen som inte var som dom skulle så fick gå o köpa proviva o aktimel eller hur de stavas.. så nu hoppas ja att de ska bli bra=) va hemma mäst hela dagen va ute en sväng men inte så länge...

Idag va de dagis för hampus jag o maya var på gläntan hela dan=) när vi kom från dagis höll som på att ploga så vi stod hör ute i typ 40min o kolla på traktorerna Hampus var överlycklig=) haha... in o städade efter de dammsög bakom sängarna till o med=)... sen har de varit ganska lugnt AC va här en sväng Foffa o Affe var också förbi=) barnen sover Nicke är med Affe jag ska ut o gå när han kommer tillbaka må rasta Diva odentligt Emilia är magsjuk=( så hon ringde o fråga om jag kunde ta ut Diva åt henne men bestämde mig för att ta hem henne istället så får hon tillbaka henne när hon är frisk igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0