Magsjuka

Nicke va magsjuk hela månda kvällen sen började jag på natten sen började Hampus på tisdag morgonen =( usch så hemskt hoppas att de är över o att vi aldrig mer får de eller iallafall att inte Hampus eller Maya får de,, ren tur att Maya inte blev magsjuk... ne fy så hemskt att höra sitt barn säga ne ne vill inte ..=((som tur var kräktes ingen av oss spec länge ja o nicke i typ 5timmar var o Hampus i 3timmar... använde mina sista krafter igår till att byta säng kläder vädra skura, idag har jag skurat dammat tvättat vädrat...  kommer fortsätta göra de i några dagar hatar magsjuka är livrädd för de vill absolut inte ha den tillbaka.. så nu ska den fan bort...

Hampus ska till dagis i morgon han har varit som att inget har hänt idag förutom med maten han har inte ätit onödigt mycket men endå ätit lite iallafall=) men pigg o glad=) Ja o Maya ska på unga mammor... ska bli skönt att träffa lite folk=) blir ju lite knäpp när jag inte får träffa folk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0