God Morgon=)

Igår kom Nicke hem med den nya dammsugaren=) me Like=) dom hade inte så mycket att göra på jobbet så då åkte dom o köpte den...=) de är super bra..=) skönt.. ska ta o stor städa idag =) må ju använda den lite=) haha...  åkte o sotr handla med Amanda igår hade Hampus med mig också de gick super bra de brukar de göra men när jag skulle scanna ut så fick ja packa upp alla varor igen hamna i en sån där koll men de gick bra hade bara glömt våfflorna o äpplena de blev 22kr så de gjorde inget sa hon inget dom gjorde någe åt.. tur va de=) blev super nervös när hon sa att jag skulle packa upp allt.. dock va ja typ 100 på att jag hade scannat äpplena men men ...

när vi skulle åka hem frågade Amanda vad jag skulle göra inget sa jag Nicke o Emilia skulle ju ut ... så vi åkte o hämta Henke sen följde dom med hit=) jag hade så j--la roligt spelade wii o skrattade hur mycket som hälsT=) haha...  de blev ganska sent kom inte i säng förns kvart i tolv men hade sån tur att barnen vaknade inte förns tio över nio=)<3 har inte hunnit göra så mycket en ska hoppa in i duschen sen blir de städa av stor städa ska jag fan göra=) så blir Nicke glad när han vaknar förhoppningsvis han har ju inte världens bästa morgon humör...

Drömt massa konstigt i natt att nicke kräktes från badkaret ner i toan. Maya hon kunde springa fortare en Hampus? haha a massa konstigt=)


De är så himla konstigt att man i mellan åt saknar de man haft samtidigt som man är så lycklig över att man har sina barn o att de är just dom barnen man har ... hade man fått dom med någon annan hade de ju inte varit samma barn... men ja vissa saker kommer man nog alltid sakna men allt tar ju slut av en anledning hur mycket man en saknar de så finns de en anledning till att de inte är så längre... o livet har sin vändningar även om ja ibland kan undra varför vissa saker blev som de blev......



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, smart! Adam skulle ju aldrig somna på någon madrass iaf så som jag gjorde när jag gick på dagis.. :-P

2010-02-28 @ 11:44:01
URL: http://minova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0