Dammsugare=)

Mamma o Emma kom hit i lördags de har varit helt super att ha dom här=) så roligt att träffa dom=) tiden gick så snabbt plötsligt va de onsdag o dom åkte hem=( men men vi lär la ses snart igen hoppas ja.. vi han inte göra så mycket med tanke på att e var mellan 20-30 minus men vi var o shoppade lite o jag handlade massor på Lindex rean de må ja säga vilka fynd=) handlade för typ 1900 betalade 480 typ=) de gillar jag... inte nog med de sen hittade jag av en slump ett par fodrade Puma tennisskor som de var rea på bara ett par kvar o min storlek så dom va jag ju tvugen att ha med mig hem=) Hampus o Maya fick också julklappar från min morbror o hans tjej o barn dock satt larmet kvar på hampus tröja så ja de vara bara att knalla in på HM de tjöt som bara den men efter lite om o men tog dom bort larmet iallafall fast vi inte hade kvittot de var himla tur de... =)

Idag blir de att köpa en ny dammsugare=)) de behövs kan jag säga den är tejpad både här o där den vi har nu=)=) haha..=) oså låter den väldigt högt... ... a de ska bli skönt att få en ny=) spec när de är rea=)

idag har jag lycks slipper laga midda Emilia ska bjuda hela familjen på mat idag=) de gillas=) sen ska ja o åka o handla med Amanda de tycker ja också är snällt =))<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0