Bra dag=)

Nickes morgon idag... jag sov till tio=) skönt=)   Mia Jason o Nelly kom o fikade idag de var mysigt=) efter en stund kom Nicke KB o Ess också=) så vi fikade o talade massa mys mys=) gillar att ha Mia här=) talar om allt o inget=) me Like=) Jason  o Hampus va som upp o ner dom var jätte duktiga o lekte tillsammans sen på två s va dom osams sen lekte dom fint ett tag sen samma sak igen..=) sötnosar=) dom älskar varandra=) tror dom gick vid kvart i två då gjorde vi lite mat sen gick hampe o la sig... väckte han vid fyra.. han var inte glad kan jag säga..  Nicke gjorde våfflor idag=) Mumma=)) de var super gott ...




efter de tog vi o klädde barnen som var på skit humär båda två o tog pulkerna o gick en sväng de gick bra i början båda var super glada men ja efter en stund började maya skrika då ville hampus gå hem.. så ja de blev iallafall 30min ute=) skönt va de ..=)




Jag ska iväg i morgon o skriva papper o de med MCD =) de ser jag fram imot se vilka fler de var som fick jobb o träffa dom som redan jobbar där=)) tror de kommer bli super bra=) ska sätta mig o ringa lite andra jobb i morgon också=) ringde i fredas men då va samtliga på sammaträde! Typiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0