Älskade Älskade

Tanken med denna dag var att göra varm oboy bre några smörgåsar ta med välling varmvatten o sen gå ut o vara ute några timmar o mysa ja o barnen men ja när ja kolla termometern i morse så va de bara att börja tänka om 29- stod den på.. så ja de blev en dag med massa städning istället..=) Hampus hjälpte mig att skura golven med sin mopp o de blir ja rent men blött=) så han skurade i tanburen oså tänkte ja att jag skulle dra bort de värsta vattnet så ja tog min mopp o gjorde de när han var i ett annat rum men så han han se att jag gjorde de då sa han NEEE MAMMA oså skurade han om allt där inne igen=)<3<3<3 söööt..=) AC kom o sa hej de va trevligt i vanlig ordning sen kom underbara Mia o fikade lite=) Emilia kom staxt efter henne för att hämta Diva... =) Hampus ville följa med dom så klädde på honom men de tog inte så lång tid innan han kom tillbaka han ville In=) de var nog för kalt... han fick gå o sova efter för han va så suuuur=) klockan va typ 15.15 då oså väkte jag han halv fem... men han somnade faktist 20.00=)   När Nicke kom från jobbet så kom han in oså sa han bara ja går o badar sen när han va klar där så sa han bara jag går o lägger mig sen så kom de magsjuka=( ja hoppas för allt i världen att jag o barnen slipper få de... Ida o Chrille kom hit vid sex o grattade hampus o fikade=) mys...,


Igår va underbara Carro o EMilia med familjer här o grattade Hampus=) de va så mysigt att träffa dom=) får träffa dom om två veckor igen då Carro ska ha party=) LääänGtar=))

Hampus får vara hemma i morgon från dagis vill inte att någon annan ska bli magsjuk...  får se om de är varmare i morgon så ska vi ta en ute dag...=)

Vill ha en sony ericsson Aino idag så hittade jag en helt ny på tradera billigt så ringde o blinkade lite med ögat för Nicke o frågade om han inte ville ge den till mig=) haha men de ville han <3 så jag budade på den o vann=)! väntar bara på vinnar mailet så ja kan betala=) vill ha den nu nu nu=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0