Vilket underbart liv

Läst en blogg idag där de stod att hon hade ju egentligen allt men va inte lycklig för de, vad är egentligen allt? har man allt för att man har familj, lägenhet, pengar så de räcker? nja jag tror att alla är vi ute efter olika saker för mig är livet ganska bra men jag saknar några bitar i mitt liv som många tror är jätte bra visst jag klagar inte men vissa saker fattas...  en del stora en del små.. men de saknas... a nog om det...

Har ju haft den dära parasiten sen i torsdag fy fan vad dåligt jag mådde usch.. den enda posetiv är väl att vågen visade tre kilo ner =) man ska se de posetiva med allt=)
Man är bra bortskämd med vatten i kran märker man nu när man måste koka o hålla på... =) men de är lite mysfaktor på de också=)

Snart är de jul o ingen längtar nog som jag=) den här julen är lite spec Hampus ska få ge sina tuttar till tomten=) o han pratar som bara den om de att han ska ge dom till tomten så  han kan ge dom till bäbisarna så dom inte är ledsen o.s.v.=) Har vi tur går de hur bra som hälst men de kan ju gå åt helt fel håll också men då får man ta de då tutten ska bort så är det bara..... han börjar bli för mig för stor för att ha den nu... vet att alla tycker olika vissa tycker att han kan gått ha den ett tag till vissa tycker att han kunde slutat förra året.. men ja jag känner att nu är de dax... =)

I morgon ska jag iväg med maya på 18månaders kontroll =) se hur de går=) tror inte att något kommer vara något problem förutom sprutorna kanske... de som inte dödar de härdar... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0