Underbart

De är så skönt att de börjar bli varmt o skönt=) man kan vara ute hur mycket som hälst utan att de är jobbigt eller blir kallt=) Me Like=))

Igår va vi till djur o kul gården fick även med oss Mia o barnen o Annika Micke o Adam=) de var super trevligt.. o hampus tyckte de var kul att kolla hästarna=)






Idag va den första timme på mogonen seg som Fan.. men ja sen ryckte jag upp mig o gick ut med barnen gick förbi Emma en sväng.. hon o barnen var ute =) super bra tyckte jag... sen va de hem lagade lunch barnen gick o la sig o jag städade... sen när dom vaknade gick vi ut o träffade Mia o barnen Mia hade med sig negerbollar och saft=) de gillar vi=))  sen har de inte hänt så mycket mer idag.. eller jo dom ringde idag från ett jobb jag sökte för typ två månader sen o frågade om jag fortfarande ville ha de=)  men var ju tvugen att säga nej o att jag redan hade fått två jobb....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0