Trivs

Ringde BVC i morgon fick en tid men de var inge fel på Mayas lungor rådet va att ge henne mycket vatten o torka näsan mycket hm? som att jag inte redan hade gjort de i flera dagar=) haha a men de är bara att fortsätta=)



Gjorde inte så mycket igår var o hämta Hampe på dagis åt mellisen ute) mysigt=) varmt va de=) sköönt..=)  lagade lite mat sen gick vi ut hela familjen spelade lite fotboll o hade allmänt myigt o rooligt=) de märks på dom flästa att solen har kommit tillbaka alla är på bra mycket bättre humör=)

Idag kommer Mia Jason o Nelly hem efter att ha varit bort länge=)   och Emilia kommer också hem efter en vecka i skogen..=)..=)


både igår o idag vaknade inte arnen förns kvart över 8 så vi har varit lite sena till dagis men a spela roll=) efter att jag o Maya hade lämnat Hampus idag gick vi till barkgården för att ´skriva anställningspapper o sånt=) Känndes jätte bra=) fick också förfrågan om jag ville jobba natt... SJÄLVKLART vill jag de..=)) så jag hoppas att de blir så... vore guld... fick också veta att mina betyg är fullständiga så jag är undersköterska har varit lite fundersam efter att jag fick veta för något år sen att de är inte alltid man är färdig undersköterska för att man har gått omvårdnadsprogrammet.. men ja jag är färdig=) de kändes bra att veta=)

idag får vi se hur dagen blir Nicke behövde jobba över samtidigt som jag hade bestämt med robin att vi skulle kolla på tapeter vid fem... hm? men Nicke skulle kolla om de gick att lösa... får hoppas de.. jag hittar ju inte dit jag ska så de vore ju bra om de blev fixat idag .. på måndag kommer dom ju o ska tapetsera..=) JAG längtar..=)

När vi var ute här om dagen=) Maya fick prova ett par skor Hampus fick av Malin när han var liten.. de var lite vingligt men de gick bra efter en liten stund..=))<3 Hampus han tog med sig traktorn o åkte på fort gick de=))<3 UNDERBARA MINA BARN<3<3<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0