Sliten

Super super trött jobbade mellan 23.00-05.00 var o städade i "matsalen" jag m¨säga att fy fan att vuxna människor kan svina så förbannat.. är de verkligen så svårt att ta med sig brikan o slänga allt i papperskorgen eller varför sitter man o delar hamburgaren i 50delar o lägger dom här där? dipp o ketschup på golven varför? när jag hade slutat gick jag till robin borstade tänderna tvätta bort sminket o kissa la mig brevid robin o han vaknade inte av att jag kom överhuvudtaget.. konstig människa=) haha... vaknade halv elva gick upp då vaknade robin =) så vi tog o klädde på oss o drog till willys sen hem hit fikade o lite så sen åkte han nicke o Hampus till Kövra =) Jag o Maya lagade lite mat o busade o mös=) till slut somnade hon på mig sötnosen<3

När hon vaknade gick vi o emilia till affären skulle köpa tvättmedel hade inge kvar o hade tvätt tid.. köpte glass också o Maya ville ju så klart ha min glass så hon fick den..=)


sen har vi inte gjort allt för mycke... Hampus o Nicke kom hem vid halv 8 o båda barnen sov 8=)

Ledig idag kännde lite att Nicke skulle få lite tid att göra vad han vill.. som det verkar ska han ut... Jag tänkte ta med barnen till djur o kul gården i morgon förmiddan... =) Hampus vill kolla på hästarna..=) skulle ha gjort de idag men han följde ju med till Kövra....

ne nu må jag nog springar ner till tvättstugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0