Lång Helg

Jag blir alldeles vilsen när de är massa röda dagar..=) haha må tänka efter innan jag säger va de är för dag=)

Både jag o Maya hade 40graders feber förra veckan.. super jobbigt.. men vi lever Maya o Nicke har där imot en hosta som jag inte gillar ska ringa BVC i morgon o be om en tid lite orolig att hon ska få lunginflamation...

I tordags va de personal fest jag hade bestämt mig för att bara vara med på mötet o middan sen åka hem dels för att jag hade varit sjuk o dels för att jag skulle jobba mycket i helgen.. men ja för att dra den korta versionen så var jag hemma 04.10 =) o kul hade jag=)

Freda Lörda va jobb jobb jobb sov hos Robin både freda o lörda.... tycker de är så snällt av honom att låta mig sova där... vad skulle jag ha gjort annars?! <3 

Hampus la sig utan välling idag han sa ingenting överhuvutaget... så ja vi kanske ska sluta med de ?! ta bort vällingen helt för han... samtidigt så är jag lite bekväm..=) a kanske kan kombinera lite=) han pratar o pratar mer o mer hela tiden.=) super sööööt=) samtidigit som trottsen blir värre o värre... jag skulle kunna skicka ut honom ibland men ja de är en period o  efter som att jag älskar han o inte vill ge bort honom så är de bara att stå ut=)

min lilla dotter har hosta som är hemsk så grinig o ledsen mäst hela hela tiden vilket jag förstår... men de tär på en med allt gråt/gnäll.. men vi håller ut här hemma o skiftar lite när den ena känner att de blir för mycket... 



Nästa helg jobbar jag bara en natt fre-lör känner lite att Nicke må få lite fritid så tänkte att han skulle få göra vad han vill på lördagen... Jag ska bara ta en hemma kväll då o sova i min egen säng...

I morgon ska jag försöka ta mig iväg o välja tapeter till gäst rummet som ska bli Hampus nya rum o Maya ska få Hampus nu varande rum=) Ska bli så skönt att få ha sitt sovrum ifred..=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0