...........

Jobb Jobb Jobb så ser helgerna ut mer eller mindre. men de gör mig inget en så länge iallafall.. ganska bra att tjäna lite pengar en att göra av med dom=) den här veckan gar jag jobbat ons tor fre lör... =) de gillar jag=) de märks vad man tar vara på tiden man har med barnen när den inte är så självklar längre... Älskade underbara barn=)<3<3 har varit ute o gått idag målat med fingerfärg o badat=) mys.. =) De var första gången Maya målade o ja hm de hamnade inte allt för mycket på pappret hon ville bara äta de.. ?!=)

 

Maya har börjat gå så söt ser hur stolt hon blir=) sötnos=)

 

I morgon åker jag o barnen till Kövra=) ska bli jätte skönt att vara på landet o med vädens bästa svärmor=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, kladdigt värre ;-) Adam hade fått målat på dagis, han hade varit så försiktig och målat så prydligt :)

2010-04-19 @ 20:06:04
URL: http://minova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0