trötter

andra natten nu men en v'ldigt jobbig Maya... bökar o är missnöjd... tänder på g?! hur som hälst hoppas ja att va den ena är att jag får sova natten som kommer.. känner mig helt knepig idag...

skulle behöva sova iallafall två timmar o sträck de vore så skönt... kanske får göra de på dan om barnen sover samtidigt men de brukar dom göra så jag får hoppas på det... annars får ja stå ut tills på Torsdag då åker ja till Örebro=) de känns lite så där också att lämna över barnen till någon annan när den ena inte sover.. kul för svärmor... a jag får hoppas att hon sover tills dess...

funderar på om vi snart ska dra oss till gläntan.. men är så trött så jag förstår ju kanppt vad jag ska göra för att ta mig dit..=) haha..  tror jag ska gå o lägga mig runt sju idag... så kan nicke greja på med maya tills han går o lägger sig så får ja ta natten sen... ..

ska väl inte klaga allt för mycket vet att de finns andra som har de värre.. men ja behöver sova fem timmar i sträck för att vara människa nu får ja kanske sova 40min sen vara vaken i 30min o.s.v. blir alldeles konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0