september 2008

tisdag 30 september 2008

Orkar Inte

Orkar inte skriva någe nu men tänkte att ja gör de i morgon... Lägger upp lite filmer iallafall=))
video
video
video
video
Upplagd av GöLLaN kl. 12:58 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
onsdag 24 september 2008

Onsdag

Ja de är redan onsdag o på freda förmidda åker jag hem.. denna gång har jag ingen lust att åka hem... vet inte varför men ahr de bara inte... de jag kan känna är att de ska bli skönt att slippa bo med så många människor..

Hampus vaknade fyra i morse.. kul?!! NEEE... trodde han skulle somna om men 05.20 gav jag upp... fattar inte varför i hela friden han vakna??! skumt..=)) igår kände jag att hans ena framtand har tittat ut så den andra kanske kommer nu?? han är aldeles vit vid båda framtänderna så den andra kanske spökar !? aja hoppas de blir bättre inatT=))

Åkte med Nicke i morse när han skulle till jobbet jag tänkte jag skulle vara snäll o köpa kaffe åt inez så de gjorde jag o Nicke bjöd mig på frukost.. tack hjärtat=)!!

sen åkte jag hem gav inez kaffe sen lekte jag med hampus gick ut me hunden nu sover Lillemanen=)!!

Nu är han verkligen överallt han kryper tar i allt han inte får han stället sig överallt o allt detta medför ju en del blåmärken.. han ramlar ju några gånger om dan.. Men han verkar tåla mer o mer.. han blir inte lika lessen nu... om han inte ramlar jätte ont.. Men ja de finns en charm i allt detta också... kul att se alla ramsteg o att jag faktist har fått ett friskt barn.. han kan göra de han vill göra... självklart skulle jag älska honom lika mycket om han var handikappad men skulle tycka synd om honom att inte ha friheten att krypa gå prata m.m.

Känns tråkigt att jag inte har kunnat åka o hälsat på alla runt myrviken men men de ska jag gott göra nästa gång jag kommer..=)!!
Upplagd av GöLLaN kl. 02:18 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 22 september 2008

Sjuk (TISDAG)

Jag är sjuk men de va värre igår.. så de är på bättreingsvägen=) de är jag glad för.. igår va så trött o orkade ingenting så både min son o min hund fick lida=( Va ute med donna i kanske 20min på hela dan.. men Foffa tog ut henne länge på kvällskvisten så ja hon led nog inte allt för mycke hoppas jag.. hampus han va inte ut en enda gång igår=(( så idag har jag lovat mig själv och hunden o hampus att vi ska försöka vara ute så mycke som möjligt...

Trodde att hampus ramlade ner från sängen i morse men så va de förmodligen inte för de lät inte så högt när han ramlade o de va blött på säng kanten som att han har sugit där så förmodligen har han hasat sig ner o stått vid sängen kanten o sen ramlat.. han grätinte så mycke heller så ja jag tror nog att han ramlade från där han stog...

så kom det så klart mycke besök igår först va julia svea jonas krille o Ida här.. de ve trevligt... sen va Emilia o Erik här.. =)) synd bara att jag mådde som jag gjorde men jag försökte vara så trevlig som de gick=)!

ne ska gå o dra upp Nicke nu... klockan ä ju snart fem över sju o bussen går halv 8...
Upplagd av GöLLaN kl. 21:58 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
fredag 19 september 2008

Lista jag snott av Angelica=)

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
Svar: Amanda ja på fyllan=)

Vad har du för relation med nummer 20?
Svar: ingen de är numret till förlossningen=)


När ska du träffa nummer 30?
Svar: ja i veckan kanske.. henke va de=)


Är nummer 18 söt?
Svar: ja Foffa är jätte söööt=)


Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Svar: EMilia Super trevlig tjej

Gillar du nummer 14?
Svar: ja de är en go tjej de nicke kunsin Emilia

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Svar: Nej

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Svar: de är mitt hem nummer=)

Är du nära vän med nummer 23?
Svar: naj de är sundin brödernas pappa=)

Har du gått på bio med nummer 4?
Svar: ne

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Svar: Ida jo men visst skulle ja de=)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Svar: Anneli, om allt typ=)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Svar: nja lite svårt efter som att de är numret till bussen=)

Vad har du och nummer 24 för relation?
Svar: min gudmor=)

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Svar: Krama. min faster=)

Vad är det bästa med nummer 8?
Svar: Cecci så över glad =)

Brukar du och nummer 16 träffas?
Svar: Lill Erik. Ja ibland ses vi=)
Upplagd av GöLLaN kl. 14:07 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Dagen

Idag vaknade jag kände mig som ett lik va så trött hostig o allmänt matt i kroppen upptäckte ganska fort att hampus inte mådde så bra han heller... efter en lite stund bara fick jag ringa nicke o be han komma hem o ta hampus..så han kom ganska fort.. hampus blev lite gladare sen på dan men jag va helt slut.. nu mår jag bättre men får se hur jag mår i morgon...

Jag o Nicke rakade av hampus håret idag..=) han blev jätte söööt=))
Linn ringde mig idag=)) glllad=))) hon o Cecci sjöng ja mo hon leva på fyllan=) men de läträtt bra=)!! Gull=))

ne undrar om man ska ta o försöka mysa lite med Nicke..?=)
Upplagd av GöLLaN kl. 14:07 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
torsdag 18 september 2008

IDAG FYLLER JAG HELA 21ÅR=))


JAPP IDAG ÄR DE MIN DAG =) FYLLER HELA 21ÅR=)!!

Hittils har Penny Malin Pappa Mamma RObert Emma Nicke Foffa Emilie Eline Hampus o RObin sagt grattis=)!! de är inte illa=)!!

Hampus sover nu..=) han va skit trött=)) la han bara ner så sov han=)!! Sötnosen...


Ne jag får skriver mera sen ska kolla Tv=)!!


Van en jätte fin overall till hampus idag på tradera=)
Upplagd av GöLLaN kl. 01:38 2 kommentarer Länkar till det här inlägget
onsdag 17 september 2008

Inget mammafika

Skulle åkt på mammafika i morgon men de blir inte så Eline kommer hit idag o ska vara här tills på freda elle lörda så då må jag umgås med henne.. men Hoppas vi kan ta en mammafika nästa vecka?! Håller tummarna?=)!!

Igår så gjore jag inte så mycke va ute o gick med Affe Krille Nicke Emilia Hampus Diva o Donna de va trevligt... =)

Igår fyllde min morbror Grattis =)

I dag fyller min Älskade pappa år GRATTIS GRATTIS=)!

I morgon fyller jag år=)!!

På söndag fyller Affe=)!

Snart kommer Amanda hit=) vi ska leka lite=)! Tycker om att umgås med henne=)!! så underbar männsika=)!!

kan tyvärr inte lägga in några bilder har ingen data sladd så jag får lägga in massor med bilder när jag kommer hem istället=)!!
Upplagd av GöLLaN kl. 01:57 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 15 september 2008

Måndag

Emilia o Erik o emilias lilla syster angline va här o hälsa på i förr går=)! de va jätte kul att träffa dom=)!! Erik hade blivit en stor kille=)) Emilia va jätte fin i sin nya frisyr=)!!

Igår va Henke o Amanda här=)) Så på Onsdag ska jag o Amnda leka=))!! hon jobbar så mycke nu men hon skulle vara ledig då=) så då blir de Amanda o Ullis dag=)!! o hampus o Donna ska va med också=)!!

Ska vara banrvakt en stund nu till Milan sen ska jag följa med Anneli till barnmorskan ska bli så roligt att höra den lilla bäbisen som snart ska komma till världen=)!!

Ja jag vill också ha ett till barn... Lite klyven skulle vilja ha den nu men samtidigt så kanske man ska lugna sig litE?!kanske blir så här när alla andra går runt och är gravida =)) spec nu när jag ahr ahft anneli runt mig i typ 3dygn=)) hon springer ju runt med sin jätte mage =)) Första o främst kanske jag ska få min älskade pojkvän att vilja ha en till=)!! haha.. kan ju vara bra att man är två om de=)! skulle vara kul att faktist planera nästa barn=)) hampus han missade jag ju halv graviditeten på...

Hampus han kryper nu mera han har gjort de ne vecka nu han försöker ställa sig upp men ja de går ju inte så bra men han försöker iallafall=)!! Snutten =)

Ne nu ska jag ta hand om barnen.. skriver mer sen tror ja=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 00:18 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
lördag 13 september 2008

Flytt o Östersund

Ja nu har man flyttat o allt börjar komam på sin plats=)!! är faktist nöjd med allt utom sovrummet för de vet jag fan inte hur jag sak möblera riktigt..! Men ananrs så=)!! har inte fått internet en så de är därför jag inte har skrivit något...

I tisdags morse åkte jag till östersund ska vara här till den 26 så jag hoppas att alla ni runt myrviken ska in till stan något så jag får träffa er .. har noll med penagr så kan inte ta mig ut..=((!!

Snart fyller man 21=)! närmare bästämt den 18September=) Affe fyller 26 den 21 sep=)!! se om vi ska festa lite kanske?)=)! Får se vad han tycker=)!

Skulle vara kul=)! om man kan fixa pengar tills dess.!!


Ska lägga in bilder sen men lägger dom i bilddagboken..=)!!

Ne nu ska jag göra lite nytta tror ja=)!!

De är jätte fint väder=)) NÖÖÖÖÖÖJD=))!!!
Upplagd av GöLLaN kl. 01:59 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0