Örebro

klockan skulle ringa kvart i fem men Maya vaknade 04.35 så jag gick upp gav henne mat då va klockan kvart i fem så de blev perfekt hade ont i magen medans jag diuschade o åt oså var nära att jag sket i att åka... men gav mig iväg amanda o johanna hämtade mig halv sex tåget gick sex... va nära att gå av... usch va hemskt de var.. men iväg kom ja iallafall.. resan gick bra.. va framme tio över ett.. gick o käkade med mormor sen gick vi en sväng på stan... tog bussen till mamma efter de så åkte vi till stadium lager 54 o Marieberg mamma köpte vantar, linne o termobrallor till Hampus oså en fleace (stavning) till Maya jag köpte stumpor till hampus=) åså köpte ja lite alkohol till på Lördag..=) va så hungrig innan de var färdigt så när vi kom hem blev de kvällis...


I morgon blir de tjejkväll hos Penny<3 ska bli kul o träffa henne o Johanna de ä dom jag vet kommer en så länge=))


Saknar mina Underbara barn<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0