october 2008

torsdag 30 oktober 2008

God Morgon

God Morgon.. morgonen började med att Nickes klocka ringde 4000gånger innan han gick upp höll på att bli vansinnig.. ville ju inte att hampus skulle vakna... men de gjorde han när Nicke stängde av klockan så klart... men men.. Idag åker jag till kövra tar hlav ett bussen så är framme tjugo över typ=) ska bli så skönt=) bara hoppas att någon kan hämta mig annars vet e fan vad jag ska hitta på=) a någon ska nog kunna köra mig=)

igår gjorde jag inte så mycket ... hade ont i magen spydde två gånger bäbisen spökar =) just de va på stan o mötte Nickes lille bror Alex.. de va typ de vettiga jag gjorde igår...

Ne ska gå o göra mig i ordning,... Hampus äär redan klar har tvättat han borsta tänderna bytt blöja o klätt på honom... så nu är de min tur.. oså ska jag packa också=) skönt att slippa packa massa mat o blöjer till hampus Eline skulle köpa de till honom.. så snäll=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 00:49 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
onsdag 29 oktober 2008

östersund

Resan gick bra hampus va lite gnällig ett tag men sen somnade han i nickes famn=) så söt va han=)) Igår va jag med Anneli först gick jag med henne o lämnade Milan på dagis sen gick vi hit sen drog vi til stan köpte en liten present till lilla bäbisen som nu har fått namnet Neo=)) de blev en mjukis dress den va så mjuk=))Höll även i Neo igår=) hur konstigt kändes inte de?! kan ju aldrig tänak mig att hampus va så där liten=)! men de va han o de känns som en evighet sen=) sen åkte jag hem gav hampus mat oså gjore jag inte så mycke... Lilla syster Sandra verkar trivas som fisken i vattnet=) kanske har en ny jämtlänning där??!=) I morgon bär de av till Kövra vilket jag ser fram imot=) ska bli kul o komma till landet=) och självklart få träffa mina underbara vänner o ja vad säger man extra familj? svär familj?=)) a hur som hälst=))

Vet inte varför men går ibland o oroar mig för missfall?! är jag konstig elle blir de så andra gången man är gravid?! elle kanske bara o nojjig för att jag inte har gått så lång?! ja menar risken är ju mycket mindre efter tolv veckor...

känns lite konstigt att se snö?=) men de ä ju så fint=)) blev förvånad igår när jag kom upp på morgonen o de va aldeles vitt=)) ja snart kommer tomten=)) ska bli kul att se hur vad Hampus tycker om de=)!


Ne undrar om man kanske ska gå ut o gå en sväng gå till lekparken elle någe?! orkar inte sitta inne längre blir ju knäpp=) Hampus blir arg sen också om han inte har fått vara ute... Så de är nog en bra ide.. alla här ligger ju o sover iallafall=)
Upplagd av GöLLaN kl. 01:23 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
söndag 26 oktober 2008

ÖSTERSUND=)

I morgon kommer jag till Östersund har med mig lilla syster Sandra=)! Kommer till Kövra på Torsdag=) DÅ ska jag träffa er mina vänner=)! Ska berätta en hemlighet... Jag o Nicke ska ha en bäbis till i Juni=)!
video
Upplagd av GöLLaN kl. 06:46 3 kommentarer Länkar till det här inlägget
onsdag 22 oktober 2008

Inge Östersund

Kommer inte till Östersund i morgon ändrade planer.. får se när jag kommer...
Upplagd av GöLLaN kl. 06:37 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
tisdag 21 oktober 2008

I morgon flyttar Donna

I morgon flyttar min älskade Donna till pappa.. allt känns så bra som de kan kännas..=)! Är så GLAD::=)! Donna kommer vara skit glad när hon börjar förstå att hon ska stanna hos pappa=)!

Ska snart till mormor o äta=) Gött=) jaaa..=)Slippa göra mat själv=)!

I morgon kväll åker ja till Östersund=)!

Ja mycke på G nu=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 02:58 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 20 oktober 2008

DAgen

Ja har inte gjort så mycke idag.. varit ute med donna lekt me hampus som sover nu men tror att han vaknar snart han har sovit i lite mer en en timme nu..Han blir 9 Måmader idag tiden går jätte fort=)). ska inte göra så mycket sen heller vad jag vet.. ska städa lite.. oså ska jag tvätta...

Ja min hund sörjer fortfarande hon vill inte göra så mycket.. hon saknar pappa som bara den.. jag kan inte mer en hoppas på att han bestämmer sig för att ta henne.. Hon skulle bli så glad o även jag vill att hon ska vara där hon vill vara.. o hon visar verkligen nu vart de är... de är bara att hoppas=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 03:38 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
söndag 19 oktober 2008

Älskade kära Hampus

Ja Hampus är verkligen den underbaraste jag har.. Han leende hans pussar hans kramaar att man kan bli så full av kärlek.. helt underbart...

Pappa va nyss o lämnade tillbaka Donna han har haft henne i helgen för att jag har vart så trött så kände att jag orkade verkligen inte me henne.. (vad hemskt de kändes att säga så) men iallafall när jag hämtade henne ville hon inte följa med mig när vi väl kom in pep hon bara nu ligger hon o piper o suckar vid dörren hur mycket jag en ropar så lämnar hon inte dörren... tror min hund inte vill vara här hon vill vara hos far min... jag önskar verkligen att hon fick de.. hon älskar han över allt annat... trvis med honom.. han har ju all tid i välrden och orken för henne...
ska tala med pappa lite mer om han inte skulle kunna tänka sig att ta henne endå?! Hoppas Hoppas... vill verkligen att hon ska ha de livet hon själv vill ha.. idag har hon verkligen visat vart hennes hjärta är o vart hon vill leva..


Ska inte göra så mycket idag va jag vet funderar på om jag ska ringa mamma o kolla vad dom ska göra kanske..

Hampus sover nu han va så gnällig så ja la honom ja de tog typ 40s skrik sen sov han=)! sötnos...
Upplagd av GöLLaN kl. 01:14 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
tisdag 14 oktober 2008

Ond?=)





Du är 26% ond!



Du är en aningen ond, fast i smyg!

Fler test hittar du på testportalen.se


Upplagd av GöLLaN kl. 06:44 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 13 oktober 2008

Ida Dag

Ja i morse gick ja till Ida va där vid tio typ =) Ida bjöd på frukost rostat med ost vilket påminde oss båda om förr i tiden=) När jag va i Norrköping o hälsade på så åt vi allitd rostat med ost=) haha... fylle hungriga o bakishungriga=) haha.. Ja tiden går fort o vad man har ändrats sen dess=)! men ja ångrar inte den gamla goda tiden..=) Hade så mycke kul o vilka hyss man hade för sig=) a de va tider=)
Efter frukosten så gjorde vi inte så mycke talade en massa Ida gav hampus mat hon skämde bort mig där ett tag=)) Sen käkade vi mat=) sen gick vi o hämtade Jolene på dagis gick ut med Donna sen hem lekte med barnen sen gick ja o hampus hem gick till affären sen gick vi en sväng med Donna de va mycke uppskattat av min hund som inte har varit lös på typ en vecka =)

När vi kom in så gav jag hampus gröt sen lekte vi en lite stund innan klockan slog sju o de va dax att sova för hampus... han somnade på tre röda o jag började städa.. så nu är de fint bara golven kvar men de tar jag i morgon när hampus är vaken=)!

Ska säga upp lägenheten i morgon också..,, På onsdag ska jag till mormor=)! se om jag tar en sväng till Ida i morgon kolla va hon ska göra för god mat=)! haha.. nejdå..=) gå förbi o säga hej iallafall=)!

Ne nu ska jag kolla runt lite=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 11:38 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
söndag 12 oktober 2008

husdjursmässa

Idag va jag på husdjursmössa med penny=) de va kul=)) hampus va jätte duktig

Josse petter o antonia va där också=)

Penny bjöd mig de va så snällt behövde verkligen komma ut... tack gumman=)!

Har precis lagt hampus.. se om han somnar fort .. Hoppas..
Upplagd av GöLLaN kl. 09:52 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
lördag 11 oktober 2008

Morgonen

Hampus vaknade 07.40 så ja då gick ja upp gjorde välling la han brevid mig i sängen så kökade han medans ja låg o drog mig lite=)) sen gick vi upp ja la mig i ett bad hampus kröå runt lite=) sen klädda jag på mig sminkade mig till och med=)) sen bytte jag på hampus klädde på honom oså gick vi ut me hunden nu har vi åprecis kommit in=))

Idag kommer mamma o ska laga mat åt mig=) så snäll=) de blir kyckling=) alla blev jätte förvånade eller hur=)


Är så jävla sugen på cola men fattar inte varför?! har ju slutat med de?! mysko...! a får se om jag kanske ska köpa en då?! se om de går över.. =)1


Nehe ska kolla runt lite nu=)

Puss
Upplagd av GöLLaN kl. 00:14 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
fredag 10 oktober 2008

Hur var min graviditet?

När fick du reda på att du var gravid? ja i vecka 19+4
Blev det en chock? Ja de kan man säga
Hur gammal var du? 20
Hade du mycket halsbränna?så där
ISpydde du mycket?Aldrig
Hade du mycket foglossning? ne
Ditt sf mått som störst? Vet inte orkar inte gå o titta
Har du fått bristningar? Ja
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Pojke
Vad hoppades du på? Pojke
Gick du över tiden? Ja 8dagar
Födde du för tidigt? Nepp
Hur var förlossningen? Den va hemsk efter 30timmar blev de snitt.
Blev du sydd? ja hela magen=)
Dragen med sugklocka? ne
Hur många var inne i förlossningsrummet? Oj ja de var jätte många
Hade du någon nära med dig? Nicke<3
Vilket BB födde du på? Östersunds BB
Hur stor var bebisen? 3970g 51 lång
Vad fick den heta?Hampus Marcus Sundin
Var allting värt det? Ja lätt
Upplagd av GöLLaN kl. 12:28 1 kommentarer Länkar till det här inlägget

Modem o flytt

mitt modem har pajjat så de är därför jag inte har skrivit på länge sitter hemma hos johan o ida nu kollar katterna o fick lite att städa på kuppen=))

Ja mina vänner jag ska flytta tillbaka till östersund=))

har bestämt mig nu... jag vill tillbaka...''

men nu må ja knalla hem mamma kommer snart puss o kram
Upplagd av GöLLaN kl. 07:02 2 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 6 oktober 2008

Tankar

Partyt i lördags va roligt=) kul o träffa alla boys=) de va ett tag sen...

Igår Fick Anneli o Affe sin andra bäbis de blev en pojke.. men vill inte lägga ut bilder på han de får dom göra om dom vill när dom kommer hem=)!


Funderar hur mycket som hälst så fort de blir tyst ju mer jag tänker ju mer kommer jag fram till att jag vill nog flytta tillbaka... dels trivs jag bättre där tror ja.. sen vill jag ha min familj under ett och samma tak... men känner samtidigt så himla dum mot mamma o mormor som mer eller mindre har inrätt hela min lägenhet?!=( o bara flytta när dom har varit så snälla! O jag vet inte... hjärtat säger flytta men hjärnan säger tänk på alla som ställt upp under flytt och allt.. som har slitit för min skull oså ska jag bara dra igen?! kul för dom? schysst av mig?!

Visst ja sa till alla att de var på prov men iallafall?! känner mig så dum men samtidigt så nu har jag ju prövat o vill tillbaka.. varför vänta?
Ida sa ingen kan bestämma de där utom du själv.. efter de känndes de som ja de är fan sant ja borde nog göra de som känns rätt för mig..


aa ne ska sluta klaga nu.. ska gå o dö i sängen tror ja....
Upplagd av GöLLaN kl. 12:24 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
lördag 4 oktober 2008

Fest ikväll=)

Ikväll blir de lite fest med Matte o Kenneth=)) de ska bli skit kul... Få umgås med dom=) saknat dom... de va ett tag sen man festade eller överhuvudtaget umgicks med dom...

SÅ ja kvällen ser jag fram imot=))!

Ska la duscha snart..


Puss
Upplagd av GöLLaN kl. 06:27 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
fredag 3 oktober 2008

Dålig jag är

Nu har jag inte uppdaterat på jätte länge sorry=)!

Åkte inte hem från Östersund förns i Måndags,, Gud vad jag grät när jag sa hej då till Nicke=((!! Hemskt... hade de ganska bra i Östersund blev lite tjafs me´n ja de hör kanske till när man bor fem i en trea?!=)!

Anneli har börjat få sammandragningar=))) så jag hoppas den lilla kommer snart=)!! Nyfiken va de blir för kön?=))!!

Åker till Östersund igen den 23,.. Hampus ska vara med sin farmor 24-27 ja o Nicke ska på kryssning 25-26=) de ska bli roligt=)!

Ska till mormor idag o äta=) sen ska ja tills tan en sanbbis o prova en jacka=)! sen ska jag tillbaka till mormor sen ska lilla syster Emma följa med hem hit=) ho ska vara här tills i morgon=)!

Fick en Jätte fin matte o hall lampa av mormor igår=)) Mattan var så jätte snygg=)! NÖÖÖJD=)!!

Jaha nehe ska kolla vidare lite kanske uppdaterar senare=)! Bara kanske=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 02:51 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0