November 2008

söndag 30 november 2008

Kolla Videon=))

Idag har jag varit hos Johan o Ida o släppt ut katterna så va vi ute ja o hampus i en timme .. de va skönt me luft=) sen gick vi hem då kom Sandra så dammsög jag o städa badrummet sandra gjorde i ordning köket=)) sen la jag hampus ja o sandra gjorde mat... åt lite sen drog jag av alla lister här hemma... så nu är de klart=) sköönt..

Hampus ramlade i badkaret igår=(( spräckte ögonlocket de blev inge djupt men förstår att de gjorde ont..


Hampus va jätte rolig när han vaknade=)HAhah jag o Sandra garva hur länge som hälst åt hampus=))


video
Upplagd av GöLLaN kl. 09:05 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
lördag 29 november 2008

En vecka=)


Ja nu är de en vecka kvar tills flytten blir av... Läängtar... Vill hem=) känner faktist så Jämtland är hem...

Nicke mådde inte dåligt idag skönt de=) men han hade inte druckit så mycke..=)

Hampus slängde ner min hem tele i toan igår... Haha men den överlevde konstigt nog=)) de ran vatten ur telen när jag tog upp den..=) haha ja vad säger man=) kommer tänka mig för vart jag lägger saker o ting efter de här iallafall=))


Hampus sover nu sen ska vi till Johan o Ida o kolla till katterna.. oså ska jag gå o köpa blöjor också tänkte jag.. Sen blir de nog msät mys.. Hampus har börjat mysa han kan ligga brevid en o bli kliad på ryggen i iallafall tre fyra min.. de är så mysigt=) ibland kommer han o sätter sig framför en oså lutar han sig bakåt så sitter han så o tittar på Tv=)) Han är ju bara så UNDERBAR=)) Nyss va han nyfödd o nu är han tio månader.. Tiden går så fort=)
Upplagd av GöLLaN kl. 06:43 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
fredag 28 november 2008

Kväll

Hampus la sig halv 8 halv 9 börja han skrika hysteriskt tror att han drömde en mardröm! Nu är han vaken iallafall han får gå o lägga sig när jag ska sova tänkte jag...

Nicke är party hoppas han inte mår jätte dåligt i morgon..

Jag har börjat flyttstäda lite smått nu.. Se när de blir klart=) hade ju tänkt att städa mer nu på kvällen när Hampus sov men de sket sig! men de blir fler kvällar=)
Upplagd av GöLLaN kl. 12:05 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Sov Morgon en vana=))

Ja att få sov morgon börjar bli lite av min vardag nu för tiden=)) Sköönt är de..=)) hampus vaknade halv tio idag... Bortskämd blir man. =)

Hampus han fortsätter med sina enorma framsteg=) han står själv typ hela tiden nu.. har tyvärr inte blivit några flera steg=) men de kommer väl=) han har börja sätta telen vid örat oså säger han pappa=)) Tyvärr har han fortfarande tandbajs... de är mindre kul.. men men bara att stå ut=)) Sover gör han jätte mycke nu två-tre timmar på dagen o 14-15 timmar på natten..=)) nu när jag tänker efter så är han inte vaken så mycke.. han är nog inne i en trött period... får nog njuta så länge de håller i sig... gör inge om han är vaken hela dagarna men nätterna då får han gärna fortsätta sova=))

På måndag ska ajg till barnmorskan.. Ida ska ha Hampus.. Så stackars Ida får gå upp halv 8 fast hon själv är barnledig och börjar inte skolan förns två tror ja de va..=)


Ska åka till mormor om en stund elle jag ska gå dit... Måste gå mera tror jag har börjat bli så frusen.. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra... men något blir de kanske..?=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 02:23 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
torsdag 27 november 2008

Nio dagar kvar

Nio dagar kvar tills flytten går..=))

Idag så vaknade hampus vid tio så skönt=) väckte lilla syster typ tio min efter att vi hade gått upp=)) tyckte att hon också skulle palla sig upp=)) hade en jätte trevlig dag.. satt o tala med lilla syster Sandra från ett till halv fyra typ=) om allt o inget men halv fyra ringde mamma o sa att hon skulle komma o hämta mig så jag fick väcka hampus han hade sovit 2½ timme så de va inge synd om honom=) så kom mamma lastade in min gamla data i bilen sen åkte vi till Statoil hyrde släp sen hem till mamma kopplade in datan sen käkade vi sen kollade ja i gamla lådor med saker jag gjort när jag var liten... de va jätte kul=))

kom hem vid halv 8 la hampus vid 8..=)) sen har jag inte gjort så mycke...=))

talar med nicke nu så ska inte skriva mer nu
Upplagd av GöLLaN kl. 12:49 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
onsdag 26 november 2008

Första stegen=))

IDAG TOG HAMPUS SINA FÖRSTA STEG=))!

har varit på stan idag handlade julklapp till nicke =)) sen blev de halsduk till hampus och en ny bankdosa=)! min är borta! vet e fan vart den har tagit vägen.. Käkade med Johan o Ida.. de va trevligt=)) höll på att handla en dålig julklapp till hampus men Ida o Johan varna mig=)) tur de=))
Upplagd av GöLLaN kl. 06:08 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
tisdag 25 november 2008

=)) Hampus<3

Hampus stälde sig upp helt själv nyss=)!! Så duktig=)) Stora killen=))

Idag mår jag jätte bra=)) tur de för som jag mådde igår ville jag inte må idag...

Snart ska jag tvätta alla sängkläder tecken kuddar=) sen kommer mamma o ska köra lite grejer till grovsoperna=) ska kolla om hon vill åka o handla lite med mig sen också.. Hoppas=)


A ne ska kolla lite annat nu
Upplagd av GöLLaN kl. 01:14 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 24 november 2008

Tvättat

Ja nu har jag tvättat klart=)) skönt de men ska tvätta enu mera i morgon ska tvätta täcken kuddar osånt dära... oså sängkläder Hampus madrass tänkte jag försöka hinna med också....


Har en sån där dag så jag bara allmänt känner mig oälskad.. =(( blir så jobbigt för vad jag en hittat på att sysselsätta mig med så har jag endå ont i hjärtat=( Önskar att min pojkvän kunde ringa o bara säga jag älskar dig.. de är typ precis vad jag skulle behöva just nu.. men han sover.. så de lär inte hända idag tyvärr... behöver de nu... Blir så less jag spökar ju ihop alla möjliga saker i huvudet när jag känner så här.. skit samma de är över i morgon... Hoppas jag... men de brukar vara bättre..


Vad ska man skriva mer? Jo Just de Hampus sa Sandra igår elle han sa andra=) så sööt.. han sa de en gång idag också..=)) så duktig.. nu börjar tänderna synas som har varit på G ett tag nu..=) ÄNTLIGEN säger jag=)!


nu är jag i vecka 11+6 typ..=) så ja 28veckor kvar tills bäbisen kommer=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 12:21 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Tävling/frysa/Flytt

I Lördags kom mamma o hämtade Hampus vid halv sex sen kvart i sju ¨åkte jag till Penny... Penny färgade mitt hår så kollade vi på film mös lite.. gick o la oss vid halv tolv men av någon anledning hade vi 1000miljoner saker att tala om fast vi behövde sova...=) men de va trevligt talade om gamla tider=)) 05.00 ringde klockan vi va ganska döda både ja o Penny Tea va pigg o glad..=) Tea försökte lägga sig under mitt täcke under natten o la sig på mig o hade sig=) Söööt.. a vi gick upp iallafall klädde på oss gick till Sandra packade in hundar packning sen bar de iväg till grängesberg. där de va agility tävling.va framme 07.30.. Kalt som satan va de... Tävlingen va i en fotbollshall men de va nog kallare där inne en ute... Sandra tävlade med Casper först de gick bra=) tyckte att han va duktig=) de va första loppet på dan.. så klart skulle inte Penny tävla Tea förns i slutet o Sandra med Jamse skulle också tävla på slutet så mellan 09.30 typ till 15.00 så stog vi bara typ ja frös o frös häll på att dö...=) men de va kul endå o se alla hundar=) men dommaren va inge bra o banorna va för svåra... tror bara att de va en av 150 hundar som tog sig runt nollad... När de va Tea o Pennys tur så gick de inte så bra ... men Tea ska löpa snart så hon va lite ur fuktion... men de kommer fler gånger... Sandra o Jamse ja va säger man? Jamse va nog också ur fuktion=) Kom hem till Örebro igen vid sex någon gång köpte med mat hem till Penny åt... de va så gott va så hungrig .. Ringde mamma så kom hon o hämtade mig..=) när vi kom hem så badade jag .Hampus fick titta på ... Ville ha jätte varmt så han fick roa sig med allt som finns i ett badrum.. han tycker att de är skit kul att lyfta upp toalocket o toaringen o sen smälla ner dom=) haha sööt..=)) De va så skönt att få tillbaka honom=)) Saknade honom.. Så kom lilla syster så la jag hampus kollade på ensam mamma söker=) de va ju final o ja alla utom Johanna gjorde ett bra val.. För hon skulle ha tagit Andreas istället för Alex.. men men.. dom andra gjorde fina val.. tyckte att Nina skulle valt Peter men Micke är bra han med=)) Anette fick ju sin älskade Rickard.. ja dom ska ju flytta ihop o grejjer nu så de va ett bra val=)) dom är så fina ihop=))


Snart är de flytt dax... jag har packat de mästa.. lite grejer kvar.. men de mästa är sånt som jag får packa samma dag som vi flyttar... Lääängtar...
Upplagd av GöLLaN kl. 02:06 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
lördag 22 november 2008

Penny

Inatt ska jag sova hos Penny=)) ska med henne o titta när hon tävlar agility i morgon med Tea=)) de ska bli kul.. Mamma hämtade Hampus nyss... så är barnledig.. nu tills i morgon... Penny va iväg o tävlade Lydnad med Saga idag=)) de gick skit bra... bara fyra poäng från 1Pris=)) Så duktiga=)) en bra hund o mycke träning av Penny=))


Sov till Tia idag vilket va skönt..=) Sen har jag mäst försökt få Hampus att gå själv=)) men han vill inte riktigt=)) han sätter sig ner=)) haha Fegis=)) Men han kan vända sig när han står själv..=)) så vet inte riktigt va de svåra är med att lyfta foten framåt istället=)) men men han kommer la på de så småning om=))

Julen blir i Jämtland min älskade mamma skulle ta den sista städningen..=)) så snäll=))

Min älskade pojkvän ska ut o festa idag... de är inte varje dag de händer=)) Så får hoppas att han inte mår allt för dåligt i morgon=))

Idag är de precis två veckor kvar tills jag o Hampus flyttar upp igen... Längtar=))

Har lagt upp massa gamla bilder i bilddagboken idag..=)) ganska kul o titta på gamla bildeR=)) kan ju säga att jag har en hel del=))

Jaha nehe ska packa lite sen ska jag sätta mig på bussen till Penny.. hon ska färga mitt hår idag=))
Upplagd av GöLLaN kl. 08:32 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
onsdag 19 november 2008

Stan i morgon

I morgon ska jag till stan med lilla syster Hampus ska förstås med..=)) Ska köpa nya vantar till hampus.. dom jag har va inge bra elle dom funkar bra i Örebro men uppe i Östesund kändes de som att han lika gärna kunde varit utan... sen behöver han tröjor så de ska jag köpa också...

Har inte gjort allt för mycket idag.. har tvättat de är de vettiga =)) Hampus har varit ganska rolig idag... De är tänder på G så han bajsar tandbajs=/ o är gnällig som bara den stund vis... men de är bara o bita ihop o leva med de=)) Han börjar bli så stor=) nu står han själv ganska mycke o ganska länge..=) usch hinner inte med.. känns som att han nyss lärde sig sitta=) o nu både kryper o ställer sig mot allt går mot väggen o står själv... ska de gå så här fort=)) Snart eller snart o snart men ja kommer en liten till=) läängtar..=)) ser fram imot att ha mina två barn o veta att nu behöver jag aldrig föda barn någe mer=) är livrädd över de.. Hoppas för allt i världen att jag får ett planerat snitt.. Ska på sånna där samtal o så... Sen besultar dom efter de.. Säger dom att jag ska föda normalt ja då får bäbisen stanna i min mage tills dom måste ta ut den.. Panik bara av att tänka på de=(( men försöker att inte tänka så mycke på de vill faktist vara glad över min graviditet..


Ne nu orkar jag inte skriva mer.. =))
Upplagd av GöLLaN kl. 13:20 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Natten

Fy fan natten har varit hemsk Hampus har herjat lilla syster har hostat!! men men=)) har ju fått sova bra nu ett tag så de gjorde inte så mycke.. =))

Igår braka min soffa=! Mindre kul men samtidigt skit samma vi har en soffa.. men de hade varit bra me en bäddsoffa..=) men tar med mig madrassen så de får funka så länge så får folk sova på den tills vi har köpt en ny bäddsoffa=)

Lilla syster kommer sen..=) inget ovanligt nu för tiden=)! Men tycker faktist att de är kul=) skönt att inte vara själv=)

Längtar så till flytten nu... tänker på de 10000gånger om dagen=)! De är ett posetivt tecken..=))

Snart är de Jul ... så mysigt=)) julpynta de första jag gör när jag flyttar om inte de redan är gjort när jag kommer=) Kan ju vara så att svärmor min hinner in innan jag=)) skulle inte bli förvånad=)! Jag älskar JUL=)) ska faktist vara ärlig o säga att jag redan har fixat alla julkort =) hihi=) o några julklappar... =))

ikväll ska jag plocka undan allt som ligger överallt ligger verkligen saker överallt... blir fan deppig... men ingen ide att göra någe så länge Hampus är vaken för han river överallt...
Upplagd av GöLLaN kl. 06:45 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
tisdag 18 november 2008

Hampus

Ja måste ju säga att sonen min fått myckekonstiga sov rutiner=) har varit van vid att han sover en timme om dan men nu sover han tre i snitt?!=) ganska skönt hinner ju planera lite allt i allo men blir lite brydd=)) nu sover han klockan är 13.15 han har sovit sen tio... Min lilla knäppis han lär vakna snart o vara hungrig om inte annat=)) sötnosen

Penny o lilla syster o pennys hundar har sovit här inatt dom var barnvakt på morgonen var hos barnmorskan på inskrivning hon va en bra barnmorska.. =) men henne ska jag bara träffa en gång till sen byter jag till Östersund=)! hur bra känns inte de? snart flyttar jag=)! Elle vi =)) till en fin lägenhet till min underbara Nicke o på allt de i väntans tideR=)) Kan de bli mycke bättre??=)! ja jo en miljon skulle inte sitta fel=) men eee jag är så NÖJD=))

Ja o jag glömde bort Elines födelsedag som va den 15 blir så irreterad på mig själv tänkte på morgonen att jag måste ringa henne sen... ja när kom ja på de?? Igår=) två dagar sent...!! men men bättre sent en aldrig... =) får se de så=))

?jaha nehe ska la göra någe vettigt kanske?? vad vet jag inte riktigt men men=)
Upplagd av GöLLaN kl. 04:11 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
söndag 16 november 2008

Jaha ?!

Ensamt här hemma .. Lilla syster kunde inte komma idag.. så jag är helt själv.. Borring blir nästan lite deppig... Har faktist varit skönt att ha lilla syster här så mycke... slippa vara själv på kvällarna... Men men får hålla ut i morgon ska Penny o vovvarna sova här=)) så då blir jag ju verkligen inte ensam=)) Förmodligen skule lilla syster komma o sova här i morgon också=)

dagen har inte gjort så mycke va hos Ida o Johan o lämnade Jolenes Pippi docka oså käkade jag där.. hem o gjorde absolut ingenting.. gör fortfarande ingenting...

tjafsade med Nicke förut också.. gör ju inte saker o ting bättre... oså är de skit tjafs-... men ja må säga vad jag tycker o känner... hoppas han ringer sen..


ne nu har jag klagat klart=)!
Upplagd av GöLLaN kl. 10:00 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
lördag 15 november 2008

Sov Morgon

'Ja sov morgon kan man lätt säga att jag fick... Hampus somnade 22.00 igår o ja han vaknade inte förns 13.30 idag=) så ja jag sov mellan 23.00 till 13.30=))) när jag sov så länge sist har jag ingen anning om?=)! men sköönt var de=)) 6Dec flyttar ja om jag hittar en bil Robin ville inte köra sin så ja må hitta en annan,,, Tror ju inte att Pekka vill låna ut deras för Eline var de lugnt hon skulle höra med honom men ja som sagt tror ju att de blir ett nej... får se vad jag kan få fram=)´

Igår va ja hos penny de va skit mysigt o tiden bara sprang iväg... Idag har jag varit hos Ida o Johan dom fick hem sin valp idag... mycke söt =)) lilla syster Sandra va med också... O Johans mamma mormor o bror va där så de va kul att träffa dom.. inte varje dag...

Ne nu vet e fan vad jag ska skriva mer...
Upplagd av GöLLaN kl. 13:17 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
måndag 10 november 2008

Dagen då

Kan ju säga med handen på hjärtat att den har varit ganska hemsk... jag mår skit hampus mår skit= gnäll gnäll gnäll hela dan... inget har varit bra ... höll på att bli galen ett tag där... så la jag han då somna han de va så skönt.. behövde verkligen en paus... Sen vaknade han två timmar senare de va skönt att han sov så länge... men märkte snabbt att han hade ont i halsen så vi gick till affären o köpte glass=)) sen va han glad resten av kvällen=)) han gick o la sig vid halv 8 se om han har tänkt att sova elle hur de blir.. inatt va han då inge rolig.. kan ju säga så här jag och hampus satt i badkaret 04.15 i morse sen kan ni nog räkna ut resten själva=)) nu när jag sitter i skriver om de så finns de faktist lite charm i de här också=)) Kan inte alltid vara lätt att vara mamma=)

trött börjar jag bli elle börjar bli har varit de hela dagen... men må vänta på lilla syster som strula till de så de blev sent... men hon är la här till halv tio elle så!!


Ja snart ska man flytta=)!! jag vill att de ska vara DAX NU! men va fan fyra veckor går ganska fort=)) Kollade med Robin om han kunde hjälpa mig de kunde han men han kunde inte ha sin egen bil så vi må försöka fixa en annan ska kolla med Eline ringde henne förut med de va ingen hemma nu vågar jag inte ringa ifallatt hon har lagt sig...
Upplagd av GöLLaN kl. 11:43 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Usch

Är as sjuk=(( hampus med.. förkyld med hosta o feber..=(( så natten har varit hemsk.. jag har varit död o hampus har inte kunnat sova=( men bara att bita ihop... de går nog över snart hoppas jag.. Emilia ringde igår o kollade om hon Aders o Erik kunde sova här en natt... de vore hur kul som hälst.. så jag bara hoppas att vi blir bättre...
Upplagd av GöLLaN kl. 02:00 1 kommentarer Länkar till det här inlägget
söndag 9 november 2008

2½ Timme med Penny=)

Ja nu har jag varit med PEnny mycket trvligt träning med Tea en snabbis med Hampus i lekparken då han inte var så road så gick vi en promenad istället=)) Hur mysigt som hälst sen satte vi oss vi Konsum köpte en drick o en choklad boll=)) mys.. sen tog Penny bussen jag o Hampus varandrade hem=)) skönt att komma in i värmen=))

De va skönt att vara ute så länge=))

ikväll blir de Ensam Mamma Söker för hela slaten... sen kommer ja säkert dö efter de=)) men mellan 19-20 ska jag städa=))


Kanske skriver innan jag lägger mig sen=)
Upplagd av GöLLaN kl. 07:04 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Hello

Igår kom Linda Malin o Vovvarna plus en hund som Malin ska ha en vecka nu=) De va så trevligt dom kom vid 18.00 åkte typ tolv..=) pratade om allt o inget de va så skönt o inte sitta själv.. oftast tycker jag att de är ganska skönt men igår va de riktigt kul att umgås lite=) så de va mycket skratt=))

Snart kommer Penny o Tea vi tänkte att vi skulle vara ute några timmar=)) de är faktist skönt att slippa vara ute själv=)) Ikväll ska jag städa igen gjorde de igår men de syns knappt.. så ja får göra de ikväll igen=)

Ja vill ha kontraktet o allt på skrivet... så jag vet med 100% att lägenheten är våran=)) Lääängtar=)!)

Ja livet känns faktist skit bra =))<3
Upplagd av GöLLaN kl. 04:17 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
fredag 7 november 2008

Hampus sjuk=(

Ja lilleman är sjuk=( först hadé han 38 i feber om bara en timme senare typ så hade han 39.3=(( så han har sovit typ hela dan o sover nu med.. plutten så ska ställa klockan o kolla febern inatt är lite orolig när den steg så fort! inte bra...

Idag har jag o Hampus varit o handlat blöjor gröt välling o mat till hampus.. sen tog vi oss en titt på babyproffsen skulle kolla på en syskonvagn men dom hade inte den inne som jag ville titta på .. men en sak är säker jag ska ha en med sväng hjul höll på att dö när jag gick med annelis som är med vanliga hjul de va ju skit tungt att svänga så de va bra att jag prövade gå med den annars hade jag köpt en sån med vanliga... när vi kom gjorde jag mat åt hampus men han ville inte ha så han fick välling istället... jag åt pommes o snitsel (vet inte hur de stavas men hopppas ni fattar vad jag menar=) Åt inte mycke alls de samkade verkligen inte de gjorde i frukosten heller men när jag åt kvällis så åt jag två tallrikar med yoghurt o tre mackor så de va ju bra=) Hampus åt en halv tallrik med yoghurt o två mackor så de va också bra.. sen åt han en halv flaska välling innan han somnade så de är skönt att han äter iallafall...

Har hittat två jätte spindlar hemma när jag satt o talade med penny så såg jag en till men såg ju fan inte vart den tog vägen så nu går jag på tå livrädd att han ska komma fram jag är inte rädd för dom i vanliga fall men dom här är ju som min tumme As ÄCKLIGA... Så smsa Palm o kolla om han va i stan men de va han inte tänkte att han kunde komma hit o leta rätt på den... så de va ju skit... men ja får la leva så här tills jag har hittat den jäveln...

Nicke har förmodligen fått lägenheten får han den så flyttar vi redan 1 dec=))


Kan inte släppa min älskade son hur huvudet... tycker så synd om honom.. han har varit så trött o seg grinig os¨å vill han bara sitta o kramas o pussas hela tiden.. de är ju faktist mysigt..=) men när man har suttit i en timme så blir de ganska jobbigt=)! Men man får ta de för vad de är=) Händer ju typ i en kvart om dan annars att han vill kramas o pussas o bara mysa..=)! Mitt gull va världen blir annorlunda när man får barn?! allt känns så bra=) Härligt.. Vill ha nästa också nu... Är hur nyfiken som hälst på vad de är för kön?=) Men jag kommer inte kolla de=) de får vi se när den kommer=)!

Jaha de ä fredag o här sitter jag i min ensamhet=)! men de gör inget ganska skönt... Malin kommer i morgon hon ska låna grovtvätten o umgås lite=)! de blir kul.. Penny har sin första tenta i morgon=))Hoppas de går bra=)

Jaha nehe undrar om man ska kika lite på familjeliv..=))
Upplagd av GöLLaN kl. 12:30 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
torsdag 6 november 2008

Örebro

nu är man hemma i Örebro igen... Känns tomt Saknar Nicke Så fruktansvärt mycke redan..=(( Vill Flytta Nu!!!! Vill ha Familjen på ett o samma ställe o under ett o samma tak.. Men jag försöker tänka att snart är de så=)! Längtar..

Ville verkligen inte gå på tåget igår.. usch.. men de va skönt att lilla syster var med... tiden gick mycket fortare då=)!

Idag har jag inte gjort så mycket en..

Just de igår när jag kom hem hittade jag typ världens största spindel i badrummet.. trodde att jag skulle dö jag som inte bryr mig om dom så mycket.. men de där fick jag nästa panik av.. USCH.. dödade den till slut med skurmoppen..=)!

Hampus har börjat släppa saker som han står mot nu.. så står han själv i typ en min sen håller han i sig igen=) så sööt.. han börjar bli så stor... Mitt hjärta.. o han har varit så pappig nu när vi har varit i Östersund vilket jag tycker är jätte kul=)) Så när Nicke har gått till jobbet han han stor gråtit sen när han kommit hem så är de bara han som han ska vara hos=) Gull=)) Nicke tyckte nog också att de va kul=) Efter som att Hampus har varit ganska mammig jämt=)!


Sitter och funderar på hur mycket tid man slösar på att tänka på allt man inte har istället för de man faktist har..!? Jag menar jag brukar tänka att jag vill ha nya möbler en ny kamra mer pengar o bla bla bla.. men va fan jag har ju möbler inte dom finaste men jag har de är de inte alla som har.. jag har pengar inte så mycke men jag lever Jag har min underbara pojkvän tänk alla dom som gråter sig till söms för att dom inte har någon att älska o bli älskad av?! Jag har min älskade son och en liten bäbis på väg tänk alla dom som inte kan få barn?! Jag har min familj släkt vänner tänk alla dom som är ensamma? Ne jag ska från och med nu tänka mer på vad jag har en de jag inte har!!!

Tror att många gör som jag tänker för mycket på vad man inte har o glömmer bort allt man faktist har..


Får se de blir nog inte så många kvar i Örebro =) lilla syster vill till Östersund två kompisar (vill inte säga vilka då jag tror att dom vill berätta själva för alla) fick lägenhet på annan ort idag..=)! Jag drar snart igen=))!



Hm hmm Hampus har snart sovit i två timmar?! han brukar på sin höjd som 1½ timme... men oftast en timme..=) a kanske blev konstigt att lägga sig halv ett inatT?! o gå upp 8=))! FY VAD JAG ÄLSKAR DEN LILLA KILLEN=))! <3..
Upplagd av GöLLaN kl. 02:05 0 kommentarer Länkar till det här inlägget
tisdag 4 november 2008

Tiden går

Ja i helgen va jag i Kövra Hampus Lilla syster o Nicke va med också o alex i typ 24timmar=)! De va så skönt att vara där lugn o ro... Inge spring på massa folk..=)) god mat=)) i mängder=)) Fint=)) eline är alltid lika snäll när man är där=)) man känner sig verkligen som hemma lite för hemma ibland kanske?!=) a hur som hälst så träffade jag typ bara robin vet inte riktigt hur de blev smsa Carro på torsdagen men hon skulle jobba sen skulle ja ha åkt till Emilia på Söndagen men de blev massa strul Robin hade glömt att hans mamma fyllde år så han hade ganska bråttom hem så emilia kom in till stan igår istället=) så snällt=)! Så kul o träffa henne=)! Anders va med också de va kul att träffa honom också=) trodde inte att han skulle följa med=)) men posetivt överraskad =))

Hampus stog själv i en minut idag=)) Har till och med vittnen=)) Sandra o foffa=)) Blev så glad=)) han börjar bli stora killen=)! Snart har man en till=) eller snart o snart=)) men om typ 7månader=))! Nice=)
Nu gnäller han bara o jag får snart ont i huvudet men nicke kom nu o tog han så jag fick blogga lite=)) snällt=)!

Va på stan idag o skulle äta med min kära älskling Nicke men de tog så lång tid från att vi beställde så Nicke va tvugen att springa tillbaka till jobbet innan maten hade kommit så jag fick avbeställa hans mat sen fick jag vänta i 15min till innan jag fick min mat oså fick jag äta själv de va ju ganska tråkigt måste ja säga.. hampus sov! men men gott va de iallafall=)!

I morgon är de dax att åka hem till Örebro VILL INTE!!!!! vill stanna här nu men va fan flyttar ju hit snart=)) sen brukar de alltid kännas lite bättre dagen efter man har kommit hem... =))

Nehe undrar om man ska ta o äta någe?! Är jätte hungrig... oså vill jag ha OSTBÅGAR!! har gått och funderat hela dagen på vad jag är sugen på nu kom jag på de=)) undrar om någe ska till affären??=)

a nu hr jag skrivit ganska mycket skit så de är nog dax o inte skriva så mycke mer=)) ni som läser blir nog ganska uttråkade=)! hahah
Upplagd av GöLLaN kl. 09:59 0 kommentarer Länkar till det här inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0